Enrenou mediàtic
The Black Alien s’amputa dos dits: «Soc feliç»
Ho va anunciar en una entrevista a EL PERIÓDICO i acaba de complir-ho a Mèxic. Fa 7 anys que aquest francès amb seu a Barcelona es transforma en alien. Només ha arribat al 34% de la seva «evolució»
Ho va anunciar fa tot just dos mesos en una entrevista amb EL PERIÓDICO. Al novembre –va assegurar llavors The Black Alien– s’amputaria quatre dits: el dit petit i l’anular de cada mà. Acaba de complir-ho a Guadalajara (Mèxic). Ja està ensenyant a Instagram la mà esquerra amb tres dits, amb el corresponent enrenou mediàtic. Ha sortit fins i tot al ‘New York Post’. «Soc feliç», ha declarat a aquest diari a través del seu representant. «Preparant-me per a l’altra mà», ha afegit a Instagram.
Nom terrícola: Anthony Loffredo. A les xarxes el tutegen com «Antonio». Francès amb seu a Barcelona. 33 anys. En fa set que s’està transformant en alien. Fa un any i mig que ho detalla a Instagram. Ja el segueix una legió de fans i ‘haters’: 766.000. A hores d’ara, té la llengua bífida i verda, la mirada injectada de tinta, implants sota la pell, tatuatges fins on arriba a la vista. S’ha tallat el nas i les orelles. Al juliol es va afilar les dents i es va extirpar la meitat del llavi superior. Després d’amputar-se dos dits de la mà esquerra, amb prou feines ha arribat al 34% de la seva «evolució». Així ho anomena. «Per mi això no és mutilar –deia a l’entrevista amb EL PERIÓDICO abans de viatjar a Mèxic–. Per a mi és una evolució. És la meva evolució. Per a mi és una cosa... estètica. Perquè al final, jo em trobo millor».
Notícies relacionadesDesprés de publicar les fotos a Instagram, ha rebut el corresponent allau d’insults i amenaces. «El normal a The Black Alien Project, desafortunadament», lamenta el mànager de l’Anthony. «Però és només a internet», puntualitza. «No té cap problema a Mèxic».
Des que va anunciar que es tallaria els dits, el debat virtual s’ha avivat: «Que les teves modificacions per a un aspecte extraterrestre –li diuen– no et compliquin la vida terrícola». «Jo –replicava a través d’aquest diari– m’acostumo a cada modificació. De veritat. Jo m’acostumo a tot». Però ja és una qüestió d’utilitat –l’hi repeteixen cada dia els seus seguidors–: ¿com s’entrenarà?, ¿com agafarà els pesos? «A mi m’agrada posar a prova el cos amb noves experiències –responia ell–. El cos s’acostuma a tot». ¿No li fa por? «No, de veritat que no. És el procés del meu projecte».
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Víctima mortal Mor un auxiliar forestal que treballava en l’extinció de l’incendi de Paüls després de caure 20 metres
- Estiu de 2026 MediaMarkt ocuparà la gran botiga de FNAC al Triangle de plaça Catalunya
- Canvis després del congrés Lorena Roldán deixa el seu escó com a senadora i obre el ball de cadires al PP català
- Nova ordenació de jutjats Catalunya comptarà amb 109 unitats judicials noves, de les quals 34 són prioritàries
- En un informe El jutge rastreja el finançament del PSOE i requereix informació sobre les donacions d’Ábalos