Rica als 33 anys
Rihanna entra a la llista de multimilionaris de Forbes gràcies als seus negocis
La cantant i empresària s’ha fet d’or gràcies a les seves empreses de moda i bellesa

La cantant barbadiana Rihanna, l’artista musical femenina més rica del món, ha entrat a la llista de multimilionaris de la revista ‘Forbes’ gràcies als seus negocis de moda i bellesa, amb un patrimoni estimat en 1.700 milions de dòlars (més de 1.400 milions d’euros).
Amb un article dedicat a l’empresària de 33 anys, la publicació ha informat aquest dimecres que Rihanna, a més, té la segona fortuna global més gran entre les dones dedicades a l’entreteniment, per darrere de la presentadora nord-americana Oprah Winfrey.
Robyn Rihanna Fenty –el seu nom real– ha engrossit la seva cartera considerablement des que va ser considerada la cantant més rica del món el 2019, majoritàriament pels guanys de la seva empresa de bellesa, Fenty Beauty, de la qual té el 50% del capital.
Uns 1.400 milions de dòlars (gairebé 1.200 milions d’euros) del seu patrimoni corresponen al valor de Fenty Beauty, 270 milions estan atribuïts a la seva firma de llenceria, Savage x Fenty, i la resta, als seus ingressos com a estrella musical i actriu.
La revista, a més, destaca Rihanna com l’empresària de bellesa que ha tingut més èxit utilitzant les xarxes socials, on compta amb milions de seguidors, per impulsar els seus negocis.
La cantant va llançar Fenty Beauty el 2017 amb el conglomerat de luxe francès LVMH, amb l’objectiu de fer productes inclusius, oferint un ampli rang de colors an les seves bases de maquillatge –amb uns 40 tons– per arribar a una diversitat de clients més gran.
Des d’aleshores ha expandit les seves línies: fa un any va presentar una gamma per a la cura de la pell, Fenty Skin, i llançarà pròximament Fenty Parfum, una fragància unisex creada per l’artista.
Notícies relacionadesEl 2019 va crear Fenty, una marca de moda i accessoris «prêt-à-porter» sota el paraigua LVMH, propietari de firmes com Dior, Givenchy o Kenzo, però a principis d’aquest any va anunciar que suspenia les seves activitats «a l’espera d’una millora de la situació» a causa de la pandèmia.
Quant a la seva carrera musical, la guanyadora del Grammy ha publicat vuit àlbums d’estudi abans de dedicar-se per complet als negocis, l’últim, ‘Anti’ (2016), tot i que en els últims mesos ha suggerit que treballa en el seu novè projecte.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Presentador de ‘Col·lapse’ a TV3 Ricard Ustrell farà un parèntesi en la seva carrera televisiva
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Final copa del rei Plantada històrica del Madrid a la Copa: ni entrena ni assisteix a les rodes de premsa
- Flick demana protegir els àrbitres abans de la final: "No respectar-los és no tenir fair play"
- Horari i on veure el funeral del papa Francesc per televisió
- Benestar Álvaro Bilbao, psicòleg: "Preocupar-se molt per les coses pot ser un símptoma de salut mental fràgil"
- Un mosso rescata els dos ocupants d'un cotxe després de xocar contra un mur i caure a una piscina