SEGONS 'FORBES'
La roba i el maquillatge converteixen Rihanna en l'artista més rica
La cantant de Barbados amassa una fortuna de 500 milions, per davant de Madonna, Céline Dion i Beyoncé

FA00062. LONDON (R. UNIDO), 04/06/2019.- Fotografía de archivo de Rihanna, cantante de origen barbadense, mientras llega a la alfombra roja para los Brit Awards 2016 en el O2 Arena en Greenwich, Londres, Gran Bretaña, el 24 de febrero de 2016 (publicado nuevamente el 5 de junio de 2019). Según los informes de los medios de comunicación el 5 de junio de 2019, la revista Forbes clasificó a Rihanna como la artista femenina más rica del mundo. Su fortuna se estima en 600 millones de dólares estadounidenses, debido a su éxito como cantante, la inversión en la compañía de cosméticos Fenty Beauty y la asociación con el diseñador de modas LVMH. EFE / ANDREW COWIE /ARCHIVO /
La cantant de Barbados Rihanna s’ha convertit en l’artista musical femenina més rica del món, segons la revista ‘Forbes’, que li calcula una fortuna d’al voltant de 500 milions d’euros, alimentada per les seves marques de moda i maquillatge, i la situa per davant de Madonna, Céline Dion o Beyoncé.
D’acord amb la revista responsable dels populars rànquings anuals de les persones més riques del món, bona part de la fortuna de Robyn Rihanna Fenty –el seu nom real–, de 31 anys, procedeix de la seva col·laboració amb el conglomerat de luxe francès LVMH, que porta la seva firma Fenty Beauty.
Dedicada al maquillatge, Fenty Beauty va generar més de 500 milions en ingressos l’any passat, només després de 15 mesos de negoci, i està valorada en uns 2700 milions d’euros, dels quals la cantant en rep un percentatge menor al de LVMH, que n’obté el 50%.
Col·laboració amb Arnault
Rihanna ampliarà pròximament la seva col·laboració amb l’imperi dirigit pel milionari francès Bernard Arnault obrint Fenty, una línia de roba, sabates, accessoris i joieria de luxe que suposa la primera aventura emprenedora per a LVMH (Dior, Louis Vuitton, Givenchy) en més de 30 anys.
"Crear una marca amb LVMH és un moment increïblement especial per a nosaltres. (Bernard) Arnault m’ha donat carta blanca per desenvolupar una casa de moda en l’univers del luxe. No podia imaginar un soci millor tant en termes creatius com de negoci i estic impacient per mostrar les nostres creacions", va dir en un comunicat a començaments de maig.
Així mateix, la cantant d’èxits com ‘Umbrella’ i ‘Only girl’ és copropietària de la línia de llenceria Savage X Fenty juntament amb la companyia digital de moda TechStyle Fashion, i prèviament havia creat col·leccions per a les marques River Island o Puma.
Altres dives afortunades
La fortuna de més de 500 milions d’euros que ha guanyat Rihanna la posa per davant d’altres dives de la música, com Madonna (500 milions), Céline Dion (400 milions) o Beyoncé (350 milions).
Notícies relacionadesForbes destaca el paper que han jugat la fama i les xarxes socials, en les quals Rihanna acumula milions de seguidors, a l’hora de propulsar els seus negocis, tal com ja ha passat amb altres celebritats com Kylie Jenner, la petita del clan Kardashian, considerada la milionària més jove feta a si mateixa.
A més, la revista assenyala el creixement en els últims anys als Estats Units de la indústria de la cura personal, elegida per emprendre negocis per 11 de les 80 dones presents en aquesta llista, en la qual també hi figura Jenner.
- Previsió meteorològica L’Aemet ja avisa per al cap de setmana: això passarà a Espanya en les pròximes hores
- Oferta ocupació pública 2023 Sanitaris, docents, Mossos: així es distribueixen les 14.000 places que la Generalitat traurà a oposició
- Operació a Sau Els pescadors han capturat una tona de peixos al pantà de Sau
- Assetjament a les aules Intent de suïcidi d’un estudiant a Barcelona: «Ni el professor ni ningú em va ajudar davant el ‘bullying’»
- Art ocult Reapareix un mural dels anys 80 que estava amagat als passadissos del metro de Barcelona
- Kings League: partits, equips classificats i jugadors, en directe
- Conflicte a l’est Guerra Rússia - Ucraïna avui: última hora de la guerra un any després de la invasió de Putin
- Altes temperatures La Generalitat apuja fins als 277 municipis el risc alt d’incendi aquest cap de setmana
- A les Corts Una escola de Barcelona intenta salvar el seu pati amb un acord ‘in extremis’
- Augment de la tensió Putin anuncia que desplegarà armes nuclears a Bielorússia