SECTOR EN ALÇA

El ‘boom’ de la cosmètica vegana

The Cool Skin és una nova marca de cosmètica 100% vegana, que presenta Super C Facial Sérum, un producte específic per tractar pells amb taques, deshidratades i amb petites arrugues

1
Es llegeix en minuts
Mireya Roca
Mireya Roca

Periodista

ver +

L’estil de vida vegà i el concepte ‘cruelty-free’ s’imposen amb força: des d’aliments orgànics a moda sostenible, passant pels productes de cosmètica natural, que no només no contenen ingredients animals, sinó que els seus components tampoc procedeixen d’ells.

El veganisme està en alça i les dades ho demostren: Un estudi frecent et per la consultoria Lantern apunta que el mercat global de productes vegans generarà un consum que vorejarà els 5 mil milions de dòlars. De fet, proliferen les firmes de cosmètica compromesa amb el món ‘veggi’.

Un clar exemple és The Cool Skin (www.thecoolskin.com), una innovadora marca de cosmètica natural que va néixer l’octubre del 2020 amb el guiatge d’Ana Giusti.

Un dels objectius d’aquesta firma 100% vegana i sostenible és oferir solucions en la cura de la pell per mantenir-la sana i bonica, a més de protegir-la de les agressions externes i del pas dels anys.

Notícies relacionades

Entre els seus productes aptes per a tota mena de pell, sense importar el gènere o la raça, destaca Super C Facial Sérum, un cosmètic específic per tractar cutis amb taques, deshidratats i amb petites arrugues.

La seva textura fresca i lleugera, així com els seus ingredients com vitamines C i E, àcid hialurònic, àloe vera i hamamelis, entre d’altres, aporten un aspecte més ters i rejovenidor a la pell, millorant-ne l’elasticitat i protegint les cèl·lules contra el mal causat pels radicals lliures.