PRIMERA DOSI
Julia Otero rep la vacuna contra la Covid com a malalta oncològica
La periodista, que des del febrer passat lluita contra un càncer, ha volgut donar testimoni de com ha sigut rebre la vacuna contra la Covid-19
Una experiència que ha compartit en el seu compte d’Instagram al costat d’una imatge i un enorme «Gràcies»

En plena lluita contra el càncer, Julia Otero ha compartit en el seu compte d’Instagram el moment en què li han posat la primera dosi de la vacuna contra la Covid-19. «A Catalunya aquesta és la setmana dels pacients oncològics en tractament i els trasplantats. És la comunitat pionera a fer-ho. Gràcies» ha escrit al costat d’una imatge en la qual apareix amb mascareta rosa.
Una notícia que ha emocionat els seus més de 78.000 seguidors i que de nou han aprofitat per desitjar-li una ràpida recuperació i una tornada al més aviat possible als micròfons.
Notícies relacionades¡Buenos días! 🙋♀️
— Julia Otero (@julia_otero) 18 de marzo de 2021
No es fácil encontrar palabras que expresen la gratitud que siento ante todo el afecto que he recibido estas semanas. Personas públicas, anónimas, oyentes, amigos, colegas...Gracias a todos por empujar. ❤️💜 Todo va bien.
«Després d’una setmana he arribat a la conclusió que havia de compartir el motiu de la meva absència. Fa tantes tardes que compartim la vida... i què menys que explicar-vos a tots vosaltres el que em passa», va anunciar el febrer passat a una audiència preocupada per la seva absència. «Dimarts passat, no fa ni una setmana, en un control rutinari d’aquests que tots hem de fer quan toca, va arribar la sorpresa. En un raconet van aparèixer uns centímetres d’unes cèl·lules egoistes que no procuren el bé comú sinó que se n’obliden i van per lliure. La paraula càncer fa por però estic aprenent a pronunciar-la en primera persona des de fa sis dies», va confessar llavors.
«Estaré uns dies fora de combat, poquets mesos tot i que el meu oncòleg insisteix que entre químio i químio em deixi de tonteries i vagi a la ràdio a donar-vos la tabarra. I això penso fer. Així que amenaço de fer-ho quan pugui», va explicar fa unes setmanes.
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- El model territorial Hisenda prepara la seva alternativa de finançament singular per a Catalunya
- Discurs davant dels parlamentaris socialistes Sánchez demana l’expulsió d’Israel de totes les competicions esportives
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- Castells La Colla Vella de Valls regna en una diada del Primer Diumenge de Santa Tecla 'total' a Tarragona
- Durant el segon trimestre Els aranzels de Trump llasten la indústria més del previst i l’economia catalana retalla el seu creixement
- ACTUALITAT BLAUGRANA Flick se surt amb la seva: de l’avís dels egos al triomf d’«un equip»