ADEU AL PATRIARCA
La família s'acomiada d'Humberto Janeiro
El pare de Jesulín de Ubrique va morir aquest diumenge després d'una sèrie de complicacions
Humberto Janeiro Jr. ha sigut el primer membre de la mediàtica família Janeiro a fer aparició al tanatori d’Ubrique, on a les 12.00 h d’avui està previst que s’obri la capella ardent d’Humberto Janeiro, perquè tots aquells que van conèixer el patriarca d’Ambiciones vagin a donar-li el seu últim adeu. El membre menys conegut del clan –a diferència dels seus germans Jesús, Carmen i Víctor, mai ha concedit cap entrevista– arribava sol, i afectat, al sepeli.
El pilot ha rebut les condolences de diversos amics i familiars congregats a les portes del tanatori. Posteriorment, sortia a prendre un cafè, moment en què hem aprofitat per preguntar-li com està la família després de la mort de l’exmarit de Carmen Bazán. Tan discret com acostuma, i amb la mascareta reglamentària en tot moment, Humberto Jr. ha confessat que han portat malament els últims dies al costat del seu pare. Amb el dit cap avall, el germà gran de Jesulín deixava clar que no estan passant per bons moments.
- Col·lectius vulnerables Catalunya inicia la reobertura de menjadors escolars a l’ESO
- LA CRISI BLANCA Xabi Alonso, a punt de ser acomiadat
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- Conflicte laboral en la sanitat La vaga de metges arrenca amb mobilitzacions i ball de xifres
- Protesta del sector La vaga del taxi redobla la pressió perquè s’aprovi la ‘llei anti Uber’
- Tribunals Detinguda per ordre de l’Audiència Nacional l’exmilitant socialista Leire Díez
- Figura influent Robe Iniesta, poeta salvatge i l’ai al cor que va revolucionar el rock en castellà al capdavant d’Extremoduro
- Entrega del guardó La filla de María Corina Machado agraeix el Nobel de la pau: «Si volem tenir democràcia, hem d’estar disposats a lluitar per la llibertat»
- Radiografia de l’educació superior Navarra, Madrid i Catalunya tenen les universitats públiques més cares
- SANCIONAT A EUROPA Flick gestiona amb tacte les «petites decepcions» de Lamine Yamal
