RESERVES COMPLETES
Els Roca obriran el seu nou restaurant Àgora de Mas Marroch el 4 de juny
L'espai oferirà els primers plats que es feien al Celler de Can Roca

undefined53535171 pla general de l interior de l espai gora del mas marroch a200526121140 /
L’espai de l’Àgora del Mas Marroch de Vilablareix (Gironès) obrirà les portes el 4 de juny en un restaurant improvisat per oferir els primers plats que van crear els germans Roca. Les reserves ja estan obertes i ja hi ha totes les taules ocupades durant el primer cap de setmana.
El preu per persona, de mitjana, serà d’entre 30 i 50 euros. De moment, la capacitat seran 50 persones, però es calcula que a mesura que es relaxin les normatives sanitàries, es pugui ampliar l’aforament ja que l’espai compta amb 400 metres quadrats. D’altra banda, l’obertura del Celler de Can Roca encara no té data a l’espera de com evoluciona la situació i també de la reactivació de la mobilitat.
Els germans Roca obriran el nou restaurant dijous de la setmana que ve a l’espai de l’Àgora que hi ha al Mas Marroch, a Vilablareix (Gironès). Es tracta d’un espai que els tres germans utilitzaven per a casaments i altres esdeveniments. A partir d’ara, es mantindran els usos, però també s’hi afegirà aquest nou restaurant que obrirà, en principi, del 4 de juny al 31 d’octubre.
El portal de reserves ja s’ha obert i els tres primers dies ja estan plens. La pàgina web només permetrà obrir les reserves durant 15 dies. El nou restaurant obrirà de dimarts a dissabte i oferirà sopar a partir de dos quarts de vuit del vespre i l’últim torn serà a les deu de la nit. Els dissabtes també hi haurà un servei de menjar a partir de dos quarts de dues del migdia.
Primers plats
Notícies relacionadesSegons han informat des del restaurant, el preu del cobert anirà entre els 30 i els 50 euros i els clients podran degustar els primers plats que els tres germans van crear al Celler de Can Roca. També hi haurà un espai de brasa i plats de cuina tradicional.
La directora del restaurant serà Encarna Tirado i el cap de cuina, Raúl Sillero. La previsió és que els cambrers d’aquest nou espai siguin els mateixos del Celler, que segueix amb la persiana abaixada. Serà l’últim dels establiments dels tres germans gironins a reobrir, conjuntament amb l’hotel de Casa Cacao, que segueix tancat, tot i que la xocolateria va obrir la setmana passada, igual que les gelateries Rocambolesc.
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- Dijous 30 d'octubre a las 18:30h El Periódico et convida a participar en el nou #afterwork, L'Hospitalet 100 anys de ciutat
- Barcelona Andrea Tova, mexicana a Catalunya: “Em vaig equivocar de país. No sabia que parlaven català”
- REIVINDICACIONS L’intrusisme inquieta els anestesistes: «Hi ha metges no especialistes que estan realitzant sedacions i això comporta greus riscos»
- Premi Planeta Juan del Val, guanyador del premi Planeta 2025: «Hi ha massa escriptors educats, l’art ha de tenir cert afany de provocació»
- «El president de la pau» ¿És veritat que Trump ha parat 8 guerres? ‘Fact check’ sobre l’afirmació del president dels EUA