EN LES SEVES MEMÒRIES ACABADES DE PUBLICAR
Woody Allen revela que després de la seva relació amb Diane Keaton va sortir amb les seves germanes
El director admet que va mantenir un idil·li amb Robin i Dory, germanes de l'actriu i directora nord-americana

zentauroepp52923045 gente200325165907
En el seu llibre de memòries acabat de publicar ‘Apropos of nothing’ (’A propòsit de res’), que finalment ha editat Arcade Publishing, Woody Allen, de 84 anys, revela que quan va acabar la seva relació amb l’actriu Diane Keaton, va sortir amb les dues germanes de l’actriu.
«Vaig sortir amb la seva bonica germana Robin i vam tenir un breu idil·li», escriu el cineasta. «Després d’això vaig sortir amb la seva altra bonica germana, la Dory, i vam mantenir una relació amorosa», admet i afegeix: «Les tres germanes Keaton eren boniques i meravelloses.
Allen va conèixer Keaton el 1969 quan tots dos treballaven per a la producció de Broadway de la seva comèdia ‘Play it Again Sam’.
L’actor i director assegura que va quedar captivat immediatament per la bellesa de la jove californiana (Keaton), a qui va descriure com a «adorable, divertida, totalment original en el seu estil, real i fresca». La parella va iniciar una relació amorosa i se’n va anar a viure a un luxós apartament amb vistes a Central Park.
Keaton, no obstant, desitjava tornar a Califòrnia. I, quan va aconseguir un paper en el film d’‘El padrí, de Ford Coppola, Allen i Keaton es va separar.
Notícies relacionadesL’artista va mantenir una amistat amb el seu Allen. De fet, va treballar a vuit de les seves pel·lícules, inclosa ‘Annie Hall’, per la qual cosa Keaton va guanyar un premi de l’Acadèmia a la Millor Actriu el 1978.
«Encara consulto amb ella temes sobre càstings o sobre qualsevol problema creatiu que em sorgeixi», assenyala Allen en les seves memòries.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»