A AUSTRÀLIA
Tom Hanks i la seva dona reben l'alta després de recuperar-se del coronavirus
La parella ha de guardar encara una quarantena, però «ja es troben molt millor», tal com ha explicat Chet Hanks, fill de tots dos
hanks
L’actor nord-americà Tom Hanks i la seva dona, Rita Wilson, van rebre aquest dimarts l’alta hospitalària a Austràlia després d’estar ingressats al país oceànic des de dijous passat al donar positiu pel Covid-19.
No obstant, la parella ha de guardar encara una quarantena, però «ja es troben molt millor», va precisar Chet Hanks, fill de tots dos, en un vídeo publicat a la xarxa social Instagram.
Thanks to the Helpers. Let’s take care of ourselves and each other. Hanx pic.twitter.com/09gCdvzGcO
— Tom Hanks (@tomhanks) 15 de marzo de 2020
El matrimoni estava de viatge a Austràlia per participar en les tasques de producció de la pròxima cinta biogràfica sobre Elvis Presley que dirigirà Baz Luhrmann, en la qual Hanks actuarà com a representant de l’ídol musical.
El dia 12 el mateix actor va anunciar el diagnòstic positiu al fer-se la prova del coronavirus, després de sentir diversos símptomes durant el seu viatge per la nació oceànica.
Hanks i Wilson van estar aïllats a l’Hospital Universitari Golden Coast, a l’estat australià de Queensland, i van publicar a les xarxes socials part del seu dia a dia i missatges d’agraïment als seus seguidors i al personal sanitari.
Notícies relacionadesLa producció de la pel·lícula s’ha suspès, mentre altres actors i membres de l’equip estan en aïllament.
Austràlia ha confirmat, fins ara, 275 infectats i cinc morts pel Covid-19.
- En el punt de mira de Trump Marlen, cubana a Barcelona: "Ens és indiferent si Cuba s’ha d’annexionar als EUA"
- Últims dies Adif buida l’aparcament i tanca amb una tanca el perímetre per a l’enderroc imminent de l’antiga estació centenària de La Sagrera
- Vaga als centres educatius Laia Codina i Anna Vilar, de l'Assemblea de Docents: "Hem de replantejar el sistema tenint en compte els qui som a primera fila"
- Iniciativa a Girona La base de Sant Climent, escola de corresponsals de guerra
- Metges s'afegeixen a les protestes dels mestres a Girona: "No voldria que un cirurgià m'operés després de vint hores treballant"
