A '¡HOLA!'
Anabel Alonso i la seva parella, Heidi Steinhardt, seran mares a la primavera
Fa 7 anys que la dramaturga argentina, que llueix panxeta a la revista, surt amb l'actriu i exconcursant de 'Masterchef Celebrity'
45795809 59 /
L’actriu Anabel Alonso estrenarà maternitat als 55 anys. L’exconcursant de ‘MasterChef Celebrity’ (RTVE) i ‘Tu cara me suena’ (Antena 3) i la seva parella, la dramaturga argentina Heidi Steinhardt, que és qui està embarassada, han revelat la notícia a la revista ‘¡Hola!’ que mostra com de felices estan davant de la nova etapa de les seves vides que està a punt de començar aquesta primavera.
Tot i que fa set anys que estan juntes només en fa tres que van fer pública la seva relació. Llavors ja van anunciar que els agradaria tenir fills i es plantejaven l’opció d’adoptar, si bé sabien que era «un procés molt laboriós, entre tres i cinc anys», van dir durant una presentació.
30 anys de professió
Anabel Alonso acumula 30 anys en platós i escenaris, i també és molt activa a les xarxes socials (el seu perfil de Twitter acumula més de 175.000 seguidors). Va posar veu a la Dory, a ‘Buscant Nemo’, i, des del 2014, interpreta Benigna Castro Romero en la sèrie ‘Amar es para siempre’ (Antena 3).
Notícies relacionadesLa seva parella, que alterna la seva feina de dramaturga entre Buenos Aires i Madrid, es defineix en la seva pàgina web com a «artista escènica multidisciplinària».
Alonso i Steinhardt es van conèixer el 2013, amb l’obra de teatre ‘Lastres’, que es representava al Teatro de las Bellas Artes de Madrid. La directora era l’argentina i la protagonista, la de Barakaldo. Tres anys després, van tornar a repetir juntes sobre les taules amb la funció ‘El trompo metálico’, que es va estrenar al Teatro del Arte de la capital.
- Una dècada després De Podem i Cs a Vox i Alvise: el ‘vot protesta’ baixa, però encara atrau el 25% de l’electorat i vira a la dreta
- FC BARCELONA-RAYO (1-0) Un cop de cap d’Araujo evita l’ensurt del Barça davant el Rayo
- Local mític per a diverses generacions Història i històries del Karma de la plaça Reial, 1978-2026: «La gent ho aguantava tot per ser allí»
- Conflicte al Pròxim Orient Trump amenaça de bombardejar les centrals elèctriques de l’Iran si no obre l’estret d’Ormuz totalment en 48 hores
- Possible homicidi Els Mossos investiguen la mort violenta d’un home amb ferides d’arma blanca a Olot
