ACTRIU MATERNAL
Michelle Jenner parla per primera vegada del seu fill Hugo
La intèrpret reapareix a l'alfombra vermella dels premis Forqué
undefined51695866 graf451 madrid 11 01 2020 la actriz michelle jenner posa200112180826 /
Michelle Jenner va reaparèixer aquest dissabte a l’alfombra vermella dels premis Forqué. L’actriu, que va ser mare del seu primer fill, Hugo, el mes de juliol passat, ha parlat per primera vegada de la seva maternitat. És una experiència preciosa», va afirmar la intèrpret molt somrient.
La protagonista de ‘La Catedral del Mar’, que va posar amb un vestit estampat de Dior, va donar alguns detalls sobre com es porta el seu nadó i la possibilitat d’ampliar la família. La intèrpret catalana, que manté una relació de parella des de fa sis anys, ha explicat que li resulta complicat el fet d’haver de separar-se del seu nadó per motius professionals.
La 25a edició dels premis Forqué s’ha celebrat a Madrid i ha congregat a la gala alguns dels rostres més coneguts del cine espanyol com Paz Vega, María Valverde i Marta Nieto, aquesta última principal guardonada de la nit que està considerada una de les tantes avantsales dels premis Goya.
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- El temporal porta al límit la costa i el cabal dels rius a Girona i BCN
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
