NOMÉS AMICS
Miguel Ángel Silvestre: «La Paula és la meva germana, és una germana per a mi des del primer dia que la vaig conèixer»
L'actor aclareix la seva relació amb l'actriu i desmenteix que hi tingui un afer
undefined50906778 graf9247 barcelona 14 11 2019 el actor miguel ngel silv191115135437 /
Miguel Ángel Silvestre s’ha pronunciat sobre les afirmacions que Kiko Matamoros va realitzar al plató de ‘Sálvame’ (Tele 5), assegurant que Paula Echevarría hauria sigut infidel a David Bustamante durant el seu matrimoni amb un company de ‘Velvet’ (Antena 3). Tot apuntava que ‘l’altre’ podria ser el protagonista de ‘Sense 8’.
Tot i que l’actriu ha decidit no pronunciar-se sobre l’assumpte, l’intèrpret ha decicit acabar amb la polèmica desmentint aquests rumors en la seva arribada aquest dijous a l’entrega dels premis Ondas. «La Paula és la meva germana, és una germana per a mi des del primer dia que la vaig conèixer, que sabíem que anàvem a compartir aquest periple», va aclarir, referint-se a la sèrie ‘Velvet’.
A més, Silvestre va reiterar que respecta enormementPaula Echevarría pels «valors familiars que té» i confessa, posant fi a les xafarderies, que l’únic petó que s’han fet «ha sigut perquè estava en el guió». No obstant, ha mostrat la seva preocupació davant de la situació que s’ha generat i reconeix que ha tingut l’impuls de parlar-ho amb ella: «Però per sort tinc gent en el meu entorn molt assenyada que em diu: ‘No tens necessitat de dir res, tranquil’».
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- Hi haurà demanda civil El malson d’un propietari de Barcelona: «El meu inquilí ha aixecat parets i lloga habitacions per dies a turistes»
- Avenç científic La creació d'un ronyó híbrid d'humà i porc obre un nou horitzó per als trasplantaments
- Nous estudis Una de cada tres persones amb carnet de conduir sent pànic al volant: el 75% són dones
- Informes mèdics L'Audiència Nacional valorarà l'estat de salut de Jordi Pujol de cara al judici que arrenca el 24 de novembre
- Edificació sostenible Catalunya investiga la construcció amb biomassa local
- Avenç científic Un ronyó híbrid d’humà i porc obre una nova via per als trasplantaments
- Medi ambient L’ús d’aigua regenerada s’estén en l’agricultura del Baix Llobregat
- EL PERIÓDICO, premi Periodisme en Sostenibilitat
- Jordi Cotrina, professor de Lingüística Aplicada de la UPF: "No està demostrat que calgui estudiar gramàtica per redactar bé"
