FESTA DE LA DIVERSITAT
Eva Longoria, Helen Mirren i altres de famoses desfilen per a L'Oréal
La marca de cosmètics celebra la bellesa inclusiva a la Casa de la Moneda de París
Aquests dies se celebra la Setmana de la Moda de París, motiu pel qual L’Oréal ha festejat aquest dissabte, per tercer any consecutiu, la seva desfilada de bellesa inclusiva a la Casa de la Moneda de la capital francesa.
El xou de L’Oréal Paris s’ha convertit en una autèntica festa de la bellesa i la diversitat. Per aquesta raó, més d’una trentena d’actrius, cantants, esportistes i models han demostrat la diversitat de la bellesa femenina i han presentat les noves tendències de la marca, que van dirigides a totes les dones, sense importar els seus orígens i edats.
Entre les celebritats internacionals que han recolzat la causa sobre la passarel·la han destacat Camila Cabello, Eva Longoria, Amber Heard, Helen Mirren, Andie MacDowell, Laura Sánchez, Marie Bochet, Liya Kebede, Aja Naomi King, Doutzen Kroes, Soo Joo Park, Luma Grothe, Duckie Thoti Aishwarya Rai.
Homenatge a la maternitat
Un dels moments més emotius de la vetllada va ser el fermall d’or que va posar per Eva Longoria, que va desfilar amb el seu fill Santiago en braços, retent així homenatge a la maternitat, mentre queHelen Mirren va acaparar totes les mirades demostrant que la bellesa no té edat. El toc espanyol el va posar la model Laura Sánchez.
Notícies relacionadesSobre la passarel·la van destacar creacions de reconeguts dissenyadors i firmes com Balmain, Cédric Charlier, Dries van Noten, Elie Saab, Etudes, Giambattista Valli, Karl Lagerfeld, Koché, Nicolas Lecourt Mansion, Olivier Theyskens o rokh. Els looks de maquillatge van destacar per la seva brillantor i color a partir de matisos blavosos.
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- L’H, centenari com a ciutat | UNA ENTITAT a l’ALÇA Un club gran amb Alba i Thiago
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- El diari de Noah Salut mental i mitjans de comunicació: entre informar i manipular
- PREMIER PADEL FINALS | ÈXIT DE PÚBLIC La padelmania ocupa BCN amb més de 15.000 persones al Sant Jordi
- LA CRISI BLANCA Xabi Alonso recupera Mbappé per al seu ‘match ball’ de Vitòria
