a les xarxes
Mick Jagger comparteix la seva primera foto després de l'operació de cor
El líder dels Rolling Stones apareix en un parc vestit amb texans, vambes i una gorra visera

FILE PHOTO: Mick Jagger of the Rolling Stones performs during a concert of their No Filter European tour at the Orange Velodrome stadium in Marseille, France, June 26, 2018. REUTERS/Jean-Paul Pelissier/File Photo /
Mick Jagger ha compartit amb els seus fans la seva primera fotografia després de l’operació de cor a què es va sotmetre fa tan sols una setmana.
Un passeig pel parc és el títol de la instantània en la qual el mític líder dels Rolling Stones apareix somrient a la càmera i vestit amb uns texans, unes vambes i una gorra visera.
Jutjant per la imatge, l’artista, de 75 anys, torna a estar en plena forma després de la intervenció en què se li va reemplaçar una vàlvula cardíaca, a l’hospital presbiterià de Nova York.
A causa de la intervenció de Jagger, els Rolling Stones han hagut d’ajornar els concerts de la seva gira No filter, programada a 17 ciutats entre els Estats Units i el Canadà. La gira havia de començar el 20 d’abril a Miami.
La banda va donar la notícia amb aquest missatge a Facebook: "Els doctors li van recomanar al Mick que no anés de gira en aquest moment perquè necessita tractament".
Notícies relacionadesJagger també es va disculpar personalment amb el seu públic: "Estic devastat per haver de posposar la gira, però treballaré de valent per tornar als escenaris aviat".
Atès l’òptim resultat de la intervenció, els Rolling Stones podrien tornar als escenaris a principis d’aquest estiu.
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Ferran Olivé, tresorer del FC Barcelona: "Limak té més solvència tècnica que totes les constructores espanyoles"
- TRIBUNALS La justícia reactiva la investigació de la mort d’Andic
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- Carmen Llasat, presidenta de l'Observatori de Zones Inundables de Catalunya: "El que ha passat al Montsià pot passar en qualsevol punt del litoral"
- Científic de prestigi Manel Esteller deixa l’Institut Josep Carreras després d’una auditoria per presumptes irregularitats
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- NEGA QUALSEVOL POLÈMICA Hansi Flick, sobre Lamine Yamal: «té una actitud molt professional, en la seva vida privada no m’hi fico»
- Gir judicial Jonathan Andic, de testimoni a investigat: ¿què sabem i què no de la mort del fundador de Mango?
- Sector bancari Així va celebrar el Sabadell el desenllaç de l’opa: copes i una conga a l’oficina