FESTA A MARRÀQUEIX
Kortajarena i Madonna es diverteixen
El model i actor és amic de la cantant i va ser a la seva festa del 60è aniversari

lmmarco44693560 agosto 2018 el modelo jon kortajarena y la cantante madonna180818185324
Poc o res ha transcendit de la festassa que Madonna va organitzar a Marràqueix dijous passat per celebrar el seu 60è aniversari amb els seus convidats, perquè hi havia instruccions que els mòbils es quedessin apagats i les boques segellades. Ella mateixa es va encarregar que en el seu Instagram apareguessin només algunes imatges que la presentaven com una reina berber i un vídeo en què, sigil·losa, caminava pels carrers de la medina mentre s’escoltava la crida a l’oració. La cantant novaiorquesa ha preferit que, com a regal d’aniversari, els seus fans de tot el món contribuïssin aportant fons a la seva fundació Raisin Malawui d’ajuda als nens d’aquell país africà. I això és el que estan fent durant aquest mes. "Tots els diners aniran destinats a aquest fi", assegurava.
Ha sigut el seu amic el model i actor Jon Kortajarena que ha mostrat una imatge en blanc i negre amb ella en el transcurs de la festa marroquina. També l’hem vist en un vídeo en què, sobre un escenari, ell agafava la poma que ella li oferia, se la ficava a la boca i la compartia amb ella. I és que el model espanyol més internacional i l’ambició rossa són vells amics. "Ella és la meva inspiració. Una persona formidable. És superculta, superintel·ligent i molt agradable", li explicava a Pablo Motos a 'El Hormiguero'. Es van conèixer en la presentació novaiorquesa d’'Un hombre soltero', el seu debut com a actor de la mà del dissenyador i cineasta Tom Ford. Kortajarena també ha participat en dos del seu vídeos, 'Bitch, I’m Madonna' i 'Girl gone wild'. L’any passat, a Saint Tropez, també van ballar junts 'La isla bonita' en una gala benèfica organitzada per Leonardo DiCaprio.
- Detenen una parella amb sis primats bebès ocults als genitals
- Referent social Mor Enric Morist, el somriure enmig del desastre
- Entrevista Giuseppe Russolillo, president de l’Acadèmia de Nutrició: «El dejuni intermitent no ha sigut concebut per perdre pes i pot posar en risc la salut»
- Barcelona prorroga 24 hores el permís d’obres al Camp Nou
- Investigació ‘La casa dels horrors’ d’Oviedo tenia un desmesurat consum d’aigua i una sala d’estudi per als tres nens
- Guia 10 conceptes clau per entendre el debat sobre la xarxa elèctrica
- Detenen una parella amb sis primats bebès ocults als genitals
- Apagada Què ens passa amb la fi del món?
- Referent social Mor Enric Morist, el somriure enmig del desastre
- Enquesta flaix Gairebé un 60% dels espanyols veuen «insuficient» la informació del Govern durant l’apagada, segons el CIS