'Bullying' a Twitter
La policia intervé davant l'assetjament de les xarxes a Andreíta
Belén Esteban assegura que la policia "està actuant" sobre els atacs a la seva filla
zentauroepp39389392 andrea janeiro con su madre bel n esteban durante su 18 cump170721130737 /
La filla de Belén Esteban i Jesulín de Ubrique, Andrea Janeiro, està a l'ull de l'huracà des que va celebrar el seu 18è aniversari18è aniversari. I és que no tan sols estrena majoria d'edat, sinó que també s'ha convertit en personatge públic (els mitjans de comunicació estaven obligats a pixelar la cara d'Andreíta perquè encara era menor).
La reacció de les xarxes no s'ha fet esperar. Els comentaris a Twitter s'han col·locat ràpidament en el 'trending topic' i han mostrat la cara més cruel i irrespectuosa d'internet. La gran quantitat d'insults a Andreíta han obligat la policia a intervenir també a Twitter.
Las redes están repletas de bellezones, mentes privilegiadas y sabios de mil y una ciencias... que hoy convierten a una adolescente en #TT pic.twitter.com/JZCcKr8Vof
— Policía Nacional (@policia) 20 de julio de 2017
Però també un ampli sector d'internautes han defensat la filla d'Esteban davant l'assetjament i molts han denunciat el 'bullying' a què l'estaven sotmetent. Entre ells, el periodista Iker Jiménez, que també ha dedicat un missatge de suport a la noia.
Mando un abrazo a Andrea Janeiro, a quien no conozco. No hagas ni caso a esa muchedumbre que odia e insulta. Tú eres mejor que todos ellos.
— Iker Jiménez (@navedelmisterio) 22 de julio de 2017
A Twitter també hi ha hagut espai per a aquells que van culpar d'aquest lamentable episodi la mare d'Andreíta, Belén Esteban, per introduir-la sota el focus mediàtic a una edat tan primerenca.
Si la mare no s'hagués tirat 18 anys parlant d'Andrea Janeiro per diners. Avui ningú parlaria d'ella. Fi.
Notícies relacionadesMe da lastima Andrea Janeiro que por culpa de su madre tenga que pasar la chiquilla todo esto
— Carmen Coca (@Coca_Carmen67) 19 de julio de 2017
La mateixa Esteban, en declaracions al programa de Telecinco presentat per María Patiño, 'Socialité', "la policia està actuant sobre el que ha passat amb Andrea i localitzant". Un tuit del programa recull el seu testimoni.
Belén Esteban: "La policía está actuando sobre lo sucedido con Andrea y localizando" #Socialite pic.twitter.com/XYC0IsBbgd
— SOCIALITÉ (@socialitet5) 23 de julio de 2017
Ja feia temps que Esteban advertia que la seva filla no volia que es parlés de la seva vida privada i transmetia el seu desig de mantenir-se allunyada de totes portades. Però el determini d'Andreíta per portar una vida 'normal' no ha aconseguit impedir aquest vergonyós episodi a les xarxes, que l'ha situat al centre de totes les mirades.
- Ensenyament A 4t d’ESO triaran entre matemàtiques acadèmiques o pràctiques
- Londres 1960 L’única vegada que Espanya tampoc va participar a Eurovisió: aquest va ser el motiu
- El millor Barça es desferma en la caldera de Belgrad
- La tornada del rei Rosalía, eclipsada: els cantants i cançons més escoltades a Spotify Wrapped 2025
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Recepció constitucional Feijóo: «Junts ha sigut un clínex tota la legislatura»
- Eleccions Sánchez planeja una crisi «puntual» en el Govern per rellevar Alegría si Azcón avança les eleccions
- FUTBOL El Reial Madrid declara la guerra al Barcelona: «Anirem fins al final»
- 47è aniversari Armengol crida a actualitzar la Constitució a la «diversitat territorial» d’Espanya
- Crisi sanitària Catalunya auditarà els laboratoris que tracten la pesta porcina davant la possible fuga del virus des d’un d’ells
