TALENT PICTÒRIC
La maquilladora que pinta els seus llavis amb passió
Jazmina Daniel és una maquilladora que ha elevat el seu treball a la categoria d'art
Jazmina Daniel és una maquilladora australiana que fa virgueries amb els seus llavis. A l’artista, que resideix a Sydney (Austràlia), l’apassiona pintar, encara que en aquest cas sobre un llenç gens comú: els seus propis llavis. En poc temps, Daniel s’ha convertit en una experta en maquillatge facial. La seva especialitat és la boca, sobre la qual fa autèntiques obres mestres.
Amb molta paciència i pols i amb varietat de matisos i textures cromàtiques, aquesta pintora traça paisatges en miniatura –com l’skyline novaiorquès–, recrea pel·lícules –com La bella y la bestia, Malson abans de Nadal, Harry Potter, Mulán...– i retrata personatges cinematogràfics, des de la mítica Audrey Hepburn fins al tauró de Steven Spielberg. En alguna ocasió també s’ha atrevit amb fotos com la que va protagonitzar Beyoncé a l’anunciar a Instagram el seu embaràs de bessons.
Les creacions de Daniel són un exercici d’art i treball minuciós. Fins i tot fa servir pinzells per aconseguir el màxim detall en un mínim espai, encara que ella té uns llavis gruixuts i carnosos. Jazmina completa el seu treball amb un delicat nail art a les ungles, que decora amb trossets de gel (per a Titanic), unes estisores (Eduardo Manostijeras) o un joc de cartes de pòquer per al Jòquer de Batman.
- Famosos Ferran Adrià desvela a 'Col·lapse' la frase que li va dir Xavi Hernández: "Se'm va quedar sempre al cap"
- Preus rebaixats Ni Lidl ni Carrefour: aquest és el supermercat 'low cost' que arrasa a Espanya
- Urbanisme BCN traurà a concurs la Torre Ona de Glòries abans de final d’any
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Segons la Cambra ¿Com afectarà Catalunya la guerra comercial?: 1.000 milions d’euros en vendes, menys contractacions i vi i oli més barats
- Mercat laboral Espanya suma més de 230.000 ocupats a l’abril
- Sector bancari Economia obre l’enquesta sobre l’opa i dona fins al 16 de maig per votar
- Cuerpo diu que el Govern central no busca una resposta de "sí o no"
- Reunió anual del Cercle d’Economia António Costa: "El que necessitem és un rearmament col·lectiu, no 27"
- Feijóo, ¿al pitjor país del món?