PROBLEMES D'AGENDA
Ricky Martin ajorna el seu casament amb l'artista sirià Jwan Yosef
La parella tenia previst donar-se el 'sí, vull' al juny
Ricky Martin, de 45 anys, ha decidit ajornar per problemes d'agenda el seu casament amb l'artista sirià Jwan Yosef,Jwan Yosef, de 32.
El cantant porto-riqueny es vol agafar un any sabàtic després de l'enllaç. Per aquest motiu, ha preferit cancel·lar la cerimònia i celebrar-la més endavant, encara que de moment no ha anunciat la data.
Notícies relacionadesDavant la notícia de l'ajornament, alguns mitjans han especulat sobre una possible ruptura. I el porto-riqueny ha respost als rumors publicant al seu compte d'Instagram una foto del seu nòvio al costat d'una rosa vermella:
L'intèrpret dels èxits 'La vida loca' i 'Vente Pa' Ca' sempre ha deixat clar l'amor que sent pel seu futur marit. I també ha difós que el sentiment és mutu. Fa 6 setmanes, per Sant Valentí, el cantant també va publicar a Instagram el ram de roses vermelles que Jwan li va regalar, en què el sirià li havia escrit en anglès "Ets el meu home". El porto-riqueny va publicar la instantània amb el text en suec "T'estimo".
- Barcelonejant La gala que reuneix el repertori més variat de vips de totes les gales
- Noves formes de turisme La Marta i el Lluís, 33 anys intercanviant casa per vacances: «És com si un amic et deixés casa seva»
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- Eleccions crucials Hongria, davant l’adeu de l’«aparell Orbán» o la seva perpetuïtat
- Tribunals Obliguen una empresa a retornar 5.300 euros a una clienta que no va poder instal·lar una piscina perquè el seu Ajuntament no la va autoritzar
