Sense premi, però amb actitud
Rihanna i la seva petaca, protagonistes dels Grammy 2017
La diva de Barbados s'ho ha passat molt bé malgrat no haver guanyat ni un guardó dels vuit a què estava nominada

rihanna-instagram
Aquest dilluns s'ha celebrat la gala dels Grammy 2017. Com cada any, els cantants més cèlebres del món s'han reunit en la gala d'entrega dels premis més cobejats de l'àmbit de la música. Però sembla que Rihanna no anava precisament a això. I és que, malgrat no haver guanyat cap premi de les vuit categories en què estava nominada, la diva s'ha passat tota la nit ballant i bebent de la petaca amb molt glamur. 'Riri' estava al màxim i ha cridat l'atenció de tots amb els seus frenètics moviments i la seva licorera personalitzada.
Després de la vetllada, Rihanna s'ha convertit no només en protagonista de la gala, sinó també d'internet, que s'ha omplert de mems de la cantant. A la vegada que movia els malucs, l'artista feia un glop a la petaca, i seguia amb la festa. La veritat és que ha sigut generosa, ja que no ha dubtat d'oferir-li una mica del que estava bevent a la seva companya del costat, que amb gust ha acceptat l'oferta i li ha seguit el ritme en les seves coreografies. Mentrestant, el cantant Edd Sheeran, que era a l'altre costat de l'artista, contemplava el panorama perplex.
Y sin lugar a dudas lo mejor de la gala fue la petaca de Rihanna #GRAMMYs https://t.co/L3T9zRaly9
— Daniel Valls Halling (@danvhalling) 13 de febrero de 2017
Una gran nit per a la musa del pop, però no pels guardons, ja que no n'ha aconseguit cap. Entre altres, optava al de millor actuació en duo per 'Work' (amb Drake)actuació en duo'WorkDrake i a millor àlbum de música urbana o contemporània per 'Anti'. Però en lloc d'aquesta, ha sigut Beyoncéqui s'ha emportat el premi al millor àlbum urbà per 'Lemonade'Lemonade i 'Twenty one Pilots' el Grammy de millor duo o grup per 'Stressed Out'. No obstant, no hi ha dubte que per a l'artista de Barbados l'important és participar. I ja que estava allà, ha decidit aprofitar bé la nit.
Rihanna se llevó una petaca a los Grammys.
— Susana Horia 🍬 (@Abel_Kills) 13 de febrero de 2017
ESTA MUJER ES MARAVILLOSA. pic.twitter.com/K6FUrvSc8d
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»
- Crisi a les files socialistes Salazar renuncia al seu lloc a l’Executiva del PSOE després de ser acusat d’«assetjament sexual»
- Congrés dels populars Albiol defensa que el PP dialogui amb Junts per presentar una moció de censura contra Sánchez i convocar eleccions
- Insectes El millor truc per fer fora els peixets d’argent de casa nostra