Sense premi, però amb actitud
Rihanna i la seva petaca, protagonistes dels Grammy 2017
La diva de Barbados s'ho ha passat molt bé malgrat no haver guanyat ni un guardó dels vuit a què estava nominada

rihanna-instagram
Aquest dilluns s'ha celebrat la gala dels Grammy 2017. Com cada any, els cantants més cèlebres del món s'han reunit en la gala d'entrega dels premis més cobejats de l'àmbit de la música. Però sembla que Rihanna no anava precisament a això. I és que, malgrat no haver guanyat cap premi de les vuit categories en què estava nominada, la diva s'ha passat tota la nit ballant i bebent de la petaca amb molt glamur. 'Riri' estava al màxim i ha cridat l'atenció de tots amb els seus frenètics moviments i la seva licorera personalitzada.
Després de la vetllada, Rihanna s'ha convertit no només en protagonista de la gala, sinó també d'internet, que s'ha omplert de mems de la cantant. A la vegada que movia els malucs, l'artista feia un glop a la petaca, i seguia amb la festa. La veritat és que ha sigut generosa, ja que no ha dubtat d'oferir-li una mica del que estava bevent a la seva companya del costat, que amb gust ha acceptat l'oferta i li ha seguit el ritme en les seves coreografies. Mentrestant, el cantant Edd Sheeran, que era a l'altre costat de l'artista, contemplava el panorama perplex.
Y sin lugar a dudas lo mejor de la gala fue la petaca de Rihanna #GRAMMYs https://t.co/L3T9zRaly9
— Daniel Valls Halling (@danvhalling) 13 de febrero de 2017
Una gran nit per a la musa del pop, però no pels guardons, ja que no n'ha aconseguit cap. Entre altres, optava al de millor actuació en duo per 'Work' (amb Drake)actuació en duo'WorkDrake i a millor àlbum de música urbana o contemporània per 'Anti'. Però en lloc d'aquesta, ha sigut Beyoncéqui s'ha emportat el premi al millor àlbum urbà per 'Lemonade'Lemonade i 'Twenty one Pilots' el Grammy de millor duo o grup per 'Stressed Out'. No obstant, no hi ha dubte que per a l'artista de Barbados l'important és participar. I ja que estava allà, ha decidit aprofitar bé la nit.
Rihanna se llevó una petaca a los Grammys.
— Susana Horia 🍬 (@Abel_Kills) 13 de febrero de 2017
ESTA MUJER ES MARAVILLOSA. pic.twitter.com/K6FUrvSc8d
- Prova popular Luis Enrique corre a Barcelona per la seva filla Xana en una edició multitudinària de la Cursa d’El Corte Inglés
- La nova vida de Lamine Yamal
- Barcelona 4 Reial Madrid 3 Un Barcelona salvatge sepulta el Madrid i obre una nova era
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- La ‘generació muda’ arriba a l’oficina