TRANQUIL·LITAT FAMILIAR
El fill de Michael Bublé es recupera del càncer
Noah, de 3 anys, es va sotmetre a una operació dilluns passat
Noah, el fill de 3 anys del cantant canadenc Michael Bublé i la seva dona, l'argentina Luisana Lopilato, ha superat l'operació de càncer de fetge a què es va enfrontar dilluns passat. Al nen li van diagnosticar un tumor al mes de novembre i des d'aleshores s'ha sotmès a diversos tractaments. Els pares van emetre llavors un comunicat explicant que cancel·laven tots els seus compromisos per centrar-se en el tractament del seu fill.
El nen ha sigut sotmès a un dur tractament als Estats Units que ha aconseguit reduir la mida del tumor que tenia i l'operació a què s'ha sotmès sembla que ha sigut un èxit.
Notícies relacionadesEls seus pares, que encara no han fet cap comunicat per donar la notícia, sempre s'han mostrat molt positius i han confiat en la seva ràpida recuperació. "El càncer és una malaltia horrible, però tenim fe que Noah tirarà endavant", van explicar a les xarxes socials.
"Durant aquest difícil moment, us demanem que reseu per ell i que per favor respecteu la nostra privacitat. Tenim un camí llarg al davant i esperem que amb el suport de la nostra família, amics, fans al voltant del món i la nostra fe en Déu, puguem guanyar aquesta batalla", van arribar a demanar.
- Ocupació pública El Govern aplicarà les 35 hores a 250.000 funcionaris a l’abril
- Omplir el dipòsit de dièsel costa de mitjana més de 90 euros
- Mobilitat vacacional Dues vagues de ‘handling’ amenacen la Setmana Santa
- La banca redueix els seus préstecs ‘tòxics’ als nivells més baixos des del 2013
- Cost de la vida La guerra de l’Iran dispara fins al 3,3% els preus al març a Espanya
