Pérez-Reverte, Rufián i "els collons dels gihadistes"
Unes declaracions de l'escriptor plenes de testosterona han obtingut una infinitat de rèpliques, entre elles del diputat d'ERC

20161019 jlr 1968 /
Una entrevista d'Arturo Pérez-Reverte, en particular pel seu titular, ha desencadenat tota mena de reaccions a Twitter. En l'entrevista, publicada a la revista 'Papel' del diari 'El Mundo', l'escriptor aprofundeix en la lluita contra el terrorisme internacional i assegura que "els gihadistes guanyaran. Ells tenen collons". Al complet, la frase és aquesta: "És que guanyaran (els terroristes). Els derrotaran a l'Iraq o a Síria però triomfaran, perquè són joves, tenen fam, un rancor històric acumulat i absolutament comprensible, comptes pendents per ajustar, desesperació, collons, força demogràfica...Occident i Europa en canvi són vells, covards, caducs i no s'atreveixen a defensar-se. Quan hi ha llops i hi ha ovelles no hi ha dubte de qui guanyarà".
Aquesta declaració plena de testosterona, marca de la casa, ha sigut aprofitada per una infinitat de tuiters per ficar-hi cullerada. Entre ells Gabriel Rufián, d'ERC, que no se n'hi escapa una:
No se lo tengáis en cuenta, @perezreverte volvió traumatizado como corresponsal de guerra y no lo ha superado https://t.co/2mdqn5srFR
— Francisco M. Ortega (@franmaop) 8 de enero de 2017
Lo peor de todo es el montón de cuñados que a partir de hoy dirán que bombardear y ametrallar a civiles es "tener cojones".
— Gabriel Rufián (@gabrielrufian) 8 de enero de 2017
En su libro "Los yihadistas tienen cojones y nosotros somos nenazas", Pérez Reverte reflexiona sobre lo complejo del tablero internacional.
— gerardo tecé (@gerardotc) 8 de enero de 2017
Pérez-Reverte ha publicat 'Falcó', novel·la amb una trama que s'ambienta a l'Espanya dels anys 30 i gira al voltant d'un tipus poc recomanable a qui li agrada matar i li agraden les dones guapes.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»