PETICIÓ DE MÀ TELEVISIVA
Ricky Martin es compromet amb el seu nòvio, Jwan Yosef
El músic anuncia que es casa al programa d'Ellen DeGeneres

mroca35403499 ricky martin con su novio instagram160906115612
Després dels últims rumors de separació de la parella, Ricky Martin ha sorprès els seus milers de fans anunciant que es casa amb el seu nòvio, l'artista Jwan Yosef. La notícia arriba mig any després que es fes públic el seu nuviatge. Un anunci que el cantant, de 44 anys, ha fet a l'espai de televisió d'Ellen DeGeneres.
"En acabem de comprometre, sí. ¡Estic suant! Ens coneixem des de fa més d'un any, però oficialment des del gener. He sigut jo qui li he demanat matrimoni. Estava molt nerviós, però em vaig agenollar i vaig treure una bossa de vellut, i en lloc de preguntar-li si es volia casar amb mi, li vaig dir: '¡Tinc una cosa per a tu!'. Ell em va preguntar què era, i llavors ja li vaig dir: 'Vull passar la resta de la meva vida amb tu'. '¿Però quina és la pregunta?', em va dir, i llavors jo li vaig preguntar: '¿Et vols casar amb mi?'. Va ser molt bonic, i 30 minuts després li vaig haver de tornar a preguntar si m'havia respost que sí", ha explicat durant el programa.
Notícies relacionadesDurant l'entrevista, l'intèrpret de 'La mordidita', ha assegurat que havia pensat en aquest moment durant anys i ha explicat com havia conegut el pintor d'origen sirià. "M'agrada col·leccionar art, així que vaig començar a buscar obres per comprar-les. El seu treball em va tornar boig perquè m'encanta el que fa. I em vaig posar en contacte amb ell", ha relatat el porto-riqueny.
A l'abril, el músic va fer oficial la seva relació amb Yosef quan tots dos van aparèixer feliços i agafats de la mà a l'alfombra vermella de la gala per recaptar fons contra la sida a São Paulo. Des d'aleshores, a la parella no se l'ha vist en actes públics, però ha compartit nombroses imatges a les seves xarxes socials.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»