IMATGE SIMPÀTICA
Barack Obama participa en un esquetx de la tele cubana
El president dels EUA apareix en un vídeo del popular Pánfilo hores abans de la seva històrica visita a l'illa caribenya
Sempre cuidant la imatge que projecta, Barack Obama arriba aquest diumenge a Cuba després de guanyar-se el somriure de mig poble cubà gràcies a la seva aparició en el vídeo del popular còmic Pánfilo. A l'esquetx, de tres minuts i mig, parla per telèfon amb aquest personatge creat per l'actor Luis Silva.
En tres minuts i mig de durada, Pánfilo s'equivoca al trucar a la Casa Blanca quan en realitat pretén connectar amb l'Institut de Meteorologia, situat al turó de Casa Blanca, perquè vol saber el temps que farà dimarts, quan es disputarà un partit de beisbol entre la selecció cubana i els nord-americans Tampa Bay Rays.
Notícies relacionadesEn la conversa, Obama parla una mica de castellà i utilitza l'expressió cubana "qué bolá" i assegura sentir-se "impaciente" per arribar a Cuba. "El poble cubà i el poble nord-americà són amics", afirma.
Pánfilo li aconsella que porti poc equipatge perquè no tingui problemes a la duana i s'ofereix a recollir-lo a l'aeroport. Obama respon que podria demanar-li un "'almendrón'", típic cotxe antic que circulen per l'Havana.
- Rosalía i Bad Bunny, triomfadors en vendes de discos durant el 2025 a Espanya
- Demora en les ajudes Agrupaments escoltes, casals i esplais de Catalunya alerten que el seu finançament està «en risc»
- Trobats a Collserola Ascendeixen a 64 els senglars morts per pesta porcina a la ‘zona zero’ del brot
- Detenció El ‘monjo vident’, un dels 10 delinqüents més buscats d’Espanya, detingut a Nicaragua per pederàstia
- Llengua La Generalitat obre una nova convocatòria d’ajudes per a cursos de català i l’amplia fins als 1,5 milions d’euros
