Escots quilomètrics i brillantor als Globus d'Or

Rosie Huntington-Whiteley i Jennifer Lawrence van triomfar amb un espectacular estilisme

mroca32366411 actress kirsten dunst arrives at the 73rd golden g160111152106 / MARIO ANZUONI

mroca32366411 actress kirsten dunst arrives at the 73rd golden g160111152106
mroca32368724 jgm72  beverly hills  united states   11 01 2016  160111152054
mroca32368579 jgm63  beverly hills  united states   11 01 2016  160111152133

/

2
Es llegeix en minuts
Mireya Roca
Mireya Roca

Periodista

ver +

L’alfombra vermella dels Globus d’Or no va defraudar. Les estrelles van desfilar amb els seus models més escotats i enlluernadors, encara que la majoria de professionals de la moda van destacar dos noms: Rosie Huntington-Whiteley i Jennifer Lawrence. La primera va posar amb un vestit color or de Saint Laurent que recordava una bombolla Freixenet. La protagonista de Joy, per la seva banda, va ser la vencedora indiscutible de la nit. No només pel guardó que va obtenir, sinó també perquè va lluir un afavoridor disseny vermell de Dior que marcava la cintura amb obertures simètriques.

En general, les celebrities van apostar pels vestits d’un solo to. Entre els looks més comentats de la vetllada van destacar l’escot quilomètric de Kirsten Dunst, l’abdomen fibrat de Kate Hudson, el tall del vestit de Jennifer Lopez, les corbes de Katy Perry i el sensacional darrere d’Eva Longoria.

Una de les més discretes va ser Lady Gaga, que va donar una doble sorpresa a l’endur-se un premi per la seva tasca com a actriu a la sèrie American Horror Story i perquè va lluir un vintage negre de Versace amb escot barca i cua sirena. Un estil sobri poc habitual en ella i totalment oposat al de Kristen Dunst, que es va atrevir amb un Valentino de vellut negre que deixava els seus encants a la vista amb un escot infinit. Katy Perry tampoc es va quedar curta a l’hora de posar. La cantant va elegir un ajustat disseny de Prada que mostrava més del que elegantment es permet.

El rosa, el color de moda d’aquest hivern, el van lluir, en totes les seves declinacions, Rooney Mara (Alexander McQueen), Amber Heard i Kate Hudson, que no va dubtar a mostrar els seus abdominals amb un suggerent vestit de Michael Kors. Per la seva part, Julianne Moore i Kate Winslet van demostrar elegància vestides de blau. La primera va elegir un to elèctric per a un disseny de Tom Ford amb lluentons, mentre que la britànica, que es va emportar un premi per Jobs, va triomfar amb un vestit blau Klein d’escot halter.

Més atrevida va estar Jennifer Lopez, que es va oblidar dels patrons ajustadíssims per lluir un cridaner Valli en color groc, amb gran obertura lateral, llarga cua i extremada capa. Cate Blanchet també va acaparar tots els flaixos amb un delicat model de serrells en rosa pàl·lid de Givenchy Costura.

Notícies relacionades

 

També hi va haver flors a l’alfombra vermella, encara que en els estilismes poc afortunats d’Eva Longoria i Rachel McAdams. La primera, perquè va passejar un vestit blanc amb detalls florals que accentuava el seu darrere. McAdams, perquè va elegir un model amb estampat floral i escot cor que no l’afavoria.