RIVALITAT HISTÒRICA

Burger King proposa a McDonald's una treva per la pau mundial

La cadena vol crear una hamburguesa barreja de Whopper i Big Mac per donar els beneficis a l'oenagé Peace One Day

La cadena Burger King llança una proposta a McDonald’s, el ’McWhopper’. / periodico

1
Es llegeix en minuts

Burger King ha demanat a McDonald's, el seu màxim competidor en el sector, una treva d'un dia en la rivalitat històrica que mantenen per al que proposa comercialitzar conjuntament una nova hamburguesa denominada McWhopper, que combinaria els ingredients més característics dels productes emblemàtics dels restaurants de menjar ràpid, en benefici de la pau mundial.

Amb aquest objectiu, Burger King ha posat en marxa la web www.mcwhopper.com, on sol·licita a McDonald's un "alto el foc en la guerres de l'hamburguesa" per sumar-se el 21 de setembre al Dia de la Pau, secundant la iniciativa de l'organització sense ànim de lucre Peace One Day.

Segons la proposta, les dues cadenes rivals desenvoluparien, prepararien i servirien conjuntament el McWhopper en "un únic lloc i durant un únic dia" destinant tots els beneficis a Peace One Day.

UNIFORME ESPECIAL

Fonts de la companyia a Espanya ha explicat que "aquesta acció se centrarà en un sol dia i ubicació". La ciutat que acolliria la cita serà Atlanta, segons es concreta a la web, i es construirà un restaurant especialment per a l'ocasió, on empleats de les dues cadenes de restaurants treballaran colze a colze i portaran un uniforme especial dissenyat per a l'ocasió.

"Tot el que necessitem és que alguns dels vostres treballadors vinguin a preparar la nova hamburguesa, combinant els vostres ingredients amb els nostres", afegeix la cadena de restaurants amb seu a Miami. 

Notícies relacionades

En aquest sentit, Burger King proposa que el McWhopper es prepari utilitzant sis ingredients del Whopper, incloent-hi la salsa especial, el formatge i la carn de boví, i sis del Big Mac, entre els quals cita la carn a la graella, la ceba i el cogombret.

Per promoure la seva oferta, a més de crear la web dedicada al McWhopper, Burger King ha publicat aquest dimecres anuncis a tota pàgina als diaris nord-americans 'The New York Times' i 'The Chicago Tribune'.