ESCAPADA D'ENAMORATS

Hugo Silva té un idil·li amb una periodista

'Cuore' enxampa l'actor disfrutant les platges de Cadis amb Mary Ruiz

Hugo Silva té un idil·li amb una periodista

Hugo Silva té un idil·li amb una periodista

1
Es llegeix en minuts
MIREYA ROCA /BARCELONA

Hugo Silva torna a estar enamorat, i aquesta setmana la revista Cuore dedica part de la seva portada al nou idil·li que viu l'actor de 37 anys amb Mary Ruiz, periodista de 34 que actualment treballa en el programa radiofònic Yu: no te pierdas nada, de Los 40 Principales. La publicació, que es regala aquest diumenge amb EL PERIÓDICO, ofereix en exclusiva el reportatge Escapada a Cádiz com Mary, il·lustrat amb nombroses instantànies en què es comprova que la parella disfruta d'una apassionada jornada d'amor i surf a la platja gaditana.

Sols en molts moments i acompanyats per uns amics en altres, els dos enamorats, aliens a les mirades, no van dubtar a mostrar el seu amor amb una infinitat de petons, carantoines i festes.

DES DE FINALS D'ESTIU / Encara que la seva relació va començar a finals de l'estiu, no va ser fins al setembre passat quan unes fotos de tots dos passejant pels carrers de Madrid van confirmar l'idil·li entre tots dos. Uns dies després, la parella es va escapar a Londres per assistir al London Spanish Film Festival, on es projectava Las brujas de Zugarramurdi, d'Álex de la Iglesia, en la q al el madrileny té un paper.

De moment, el protagonista de Los hombres de Paco, poc amic d'exhibir la seva vida privada, no s'ha pronunciat sobre el seu nou amor, encara que la seva relació amb la noia sembla la més seriosa que ha mantingut des que va trencar la seva relació amb Hiba Abouk, protagonista de la sèrie televisiva El Príncipe, amb qui va començar a sortir el 2010, encara que de manera intermitent. Per la seva part, Mary Ruiz sí que ha parlat de la relació: «Estem bé, però és aviat per parlar d'amor».

Notícies relacionades

Un altre actor d'èxit, Jesús Castro, de 21 anys, l'atractiu intèrpret d'El Niño, que segueix arrasant a taquilla, és un altre dels protagonistes de Cuore. Segons la publicació, va anar a una entrega de premis i, a la sortida, acompanyat per uns amics, se'n va anar de marxa a un local de la Gran Vía madrilenya encara que va estar pendent del seu mòbil.

Les pàgines interiors de la publicació també inclouen una entrevista amb Bradley Cooper, que comparteix protagonisme amb Jennifer Lawrence Serena. Entre les declaracions de l'actor, destaca aquesta: «La paternitat és el meu pròxim gran pas en la vida». I també confessa: «París és un dels meus llocs favorits a la terra, hi vaig a desconnectar».