El fèretre de Jean Luc Figueras, retingut nou hores a l'aeroport del Prat
Un problema burocràtic ha impedit el retorn del taüt amb normalitat

Jean Luc Figueras, l’octubre del 2013. /
El fèretre de Jean Luc Figueras, que va morir dimecres passat d'una aturada cardíaca després d'una exhibició gastronòmica a Antakya, ha estat retingut nou hores a l'aeroport del Prat perquè la delegació del Govern estava a l'espera de rebre el salconduit internacional que exigia a pesar que tenia tots els papers oficials certificats pel govern turc.
Després d'unes intenses gestions, el tràmit s'ha solucionat, de manera que el funeral del cuiner, previst per demà dilluns a les 13.00 hores al tanatori de les Corts, podrà celebrar-se.
- L’incendi de Paüls marca el pitjor inici d’estiu des del 2010
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?
- Cas Koldo El jutge investiga contractes «manipulats» de Pardo de Vera després que l’UCO trobés a casa seva documents sobre el ‘pelotazo’ de les mascaretes