Ensurt d'Elsa Pataky i Chris Hemsworth en un catamarà

L'embarcació va encallar en aigües de La Gomera i la parella, el seu fill i cinc persones més van haver de ser rescatades

Elsa Pataky i Chris Hemsworth, el setembre passat en una estrena a Londres.

Elsa Pataky i Chris Hemsworth, el setembre passat en una estrena a Londres. / Joel Ryan (Joel Ryan/Invision/AP)

1
Es llegeix en minuts

Elsa Pataky, que està embarassada del seu segon fill, i el seu marit, l'actor australià Chris Hemsworth, han tingut un bon ensurt aquest diumenge quan navegaven a bord d'un catamarà davant la costa de San Sebastián de La Gomera. L'embarcació va encallar als voltants del moll de la localitat, a la zona coneguda com El Bufadero i la parella va haver de ser rescatada, segons publica aquest dilluns 'Diario de Avisos'.

Notícies relacionades

El catamarà, en què viatjava també el fill de la parella, va ser llogat per traslladar un grup de vuit persones a la zona de Playa Santiago, a l'extrem sud de l'illa, on s'està rodant la pel·lícula 'The heart of the sea', de Ron Howard, en què participa Hemsworth. Tot i l'ensurt, cap dels passatgers ha resultat ferit.

A la zona de l'accident s'hi va desplaçar una embarcació de Salvament Marítim i una altra de privada, que van rescatar els ocupants del catamarà, que van ser traslladats a terra en perfecte estat, i per tant no va ser necessària la intervenció del personal sanitari del Servei d'Urgències Canari (SUC).