'Cuore' enxampa Velencoso i Corberó
La revista desvela que el model va passar una nit a casa de l'actriu
La revista {’Cuore’} de la setmana del 20 al 26 de novembre.
El setmanari 'Cuore', a la venda des de dimecres, publica que el model Andrés Velencoso, de 35 anys, ha passat una nit a casa de l'actriu Úrsula Corberó, de 24. A les pàgines del reportatge es veu com Velencoso entra al portal de l'edifici madrileny on viu Corberó amb la màxima discreció possible. Una gorra de beisbol li serveix per passar desapercebut; porta un jersei blau marí, texans i vambes, i a la mà esquerra sosté una bossa d'esport. Tots dos eren l'objectiu dels paparazzis des que a l'abril van pujar a Twitter unes fotos fetes a Tossa de Mar.
Era de nit, però no semblava que l'actual noi Mango anés perdut buscant el portal. ¿No era la primera vegada que hi entrava? Aquell dia, el 13 de novembre, la intèrpret va visitar el plató d''El hormiguero' amb els seus companys de repartiment a '¿Quién mató a Bambi?' Quim Gutiérrez i Clara Lago, i va ballar imitant una de les seves cantants favorites, Beyoncé. L'endemà, l'exnòvio de Kylie Minogue va sortir vestit amb la mateixa roba, amb la mateixa gorra i amb la mateixa bossa. Va mirar a una banda i a l'altra, i va desaparèixer pel carrer camí d'un gimnàs pròxim. Poc després, va entrar al pis la mare de l'actriu, que va estar una estona amb la seva filla abans que aquesta sortís de l'edifici arrossegant una maleta.
La revista també publica un especial que repassa l'estil amb què algunes celebritats passegen el seu embaràs, com Drew Barrymore, Gwen Stefani, Amaia Salamanca, Kate Winslet i Sara Carbonero, entre altres famoses, i una àmplia entrevista amb Jennifer Lawrence i Liam Hemsworth, protagonistes de la pel·lícula 'Los juegos del hambre: En llamas', que arriba aquest divendres als nostres cines. La secció de moda presenta les últimes novetats en roba, llenceria i complements per encarar l'hivern, i la de bellesa mostra pas a pas com aconseguir una preciosa cua i un maquillatge d'inspiració oriental, a més de productes per tenir unes pestanyes més boniques.
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Pla del Govern Catalunya renovarà 20 barris degradats amb una inversió total de 412 milions
- Previsió meteorològica Catalunya reactiva els seus plans davant inundacions davant les intenses pluges previstes per a aquest divendres i dissabte
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Proposta familiar Un Nadal de joguina
- Tradició Un pessebre de muntanya al Bages
