Mattel obre a Taiwan un restaurant temàtic de Barbie

El Barbie Cafe està decorat totalment en rosa i és l'únic que la firma ha autoritzat al món

Una cambrera, amb la carta del Barbie Cafe, dijous a Taipei.

Una cambrera, amb la carta del Barbie Cafe, dijous a Taipei. / PICHI CHUANG (REUTERS)

1
Es llegeix en minuts

Les fans de Barbie ja tenen restaurant, encara que si el volen visitar hauran de viatjar fins aTaiwan. A la capital, Taipei, el fabricant de la famosa nina, Mattel, ha obert, amb el grup hoteler local Sinlaku, el Barbie Cafe, un establiment decorat en rosa amb tots els elements de l'univers Barbie. El local és únic al món després que el 2011 en tanqués un de similar que hi havia a Xangai.

"Estem convençuts que el Barbie Cafe pot ajudar a promocionar la nostra imatge de marca", apuntava el responsable de Mattel per a la Xina, Iggy Yip, dijous, dia de la inauguracióoficial. La firma espera atraure un públic taiwanès, però també de la Xina, Hong Kong i el Japó; llocs on aquesta mena de locals temàtics tenen, en general, bona acceptació. L'empresa ha fet una inversió de 700.000 euros.

El local està completament decorat en rosa; des de les parets fins al terra, passant pel mobiliari. Especialment originals són les cadires, fabricades amb cotilles i tutús. Les cambreres també llueixen un 'look Barbie' que inclou sabates de taló i tiares. L'oferta del local es basa especialment en els refrescos i les postres, que inclouen el logo de Barbie. Un pastís en forma de nina és una de les estrelles del menú.

"Somni fet realitat"

Notícies relacionades

La resposta de les fans no s'ha fet esperar. "Em sento com una Barbie en un món de contes de fades, em sento com una princesa", deia Shiao Yu, una dona de 30 anys que va ser una de les primeres clientes. "La meva filla i jo som fans de Barbie i aquest lloc és com un somni fet realitat", explicava una altra clienta, Jessica Ho.

Mattel va obrir una gran botiga dedicada a Barbie a Xangai el 2009, coincidint amb el 50è aniversari de la seva nina fetitxe. El local va incloure en la seva última etapa una cafeteria que va tancar el 2011 per falta de clientela. Ara, la firma trasllada la seva aposta a Taiwan, que, fins a la deslocalització cap a la Xina, havia acollit un dels centres de fabricació d'aquestes nines.