La cara de LA FIRMA DE LUXE
Penélope Cruz, la nova musa de Loewe
L'actriu serà la imatge de la firma de moda a partir de l'any 2013

Penélope Cruz, en una imatge que ha difós la mateixa firma. /
Les marques saben quePenélope Cruz és un valor segur, un potent reclam publicitari. Per això, Loewe acaba d'escollir l'actriu madrilenya perquè sigui la seva imatge durant els pròxims tres anys. D'aquesta manera, la firma de luxe, que intenta renovar-se i captar un públic més jove, troba una imatge internacional que s'associa amb Espanya, amb el glamur i amb la modafashion.
«Per la seva sensualitat, perquè simbolitza les nostres arrels espanyoles, pel seu poder, perquè és una icona de la bellesa femenina espanyola….». Així expliquen els portaveus de Loewe el fitxatge de l'actriu espanyola més universal com a símbol publicitari de la casa, des del 2013 fins al 2016.
El deCruzés un dels contractes més importants de la firma que des de 1996 pertany al grup Louis Vuitton-Moët Hennessy (LVMH), liderat perBernard Arnault.
El director creatiu de Loewe, el britànicStuart Vevers, diu que com a dissenyador «la bellesa poderosa i sensual de Penélope»ha estat per a ell una «inspiració» i una referència del seu «ideal de dona espanyola».
Per la seva part,Lisa Montague,consellera delegada de la firma, assegura que l'actriu és una ambaixadora perfecta, perquè representa valors que els defineixen com «la passió, l'autenticitat i excel·lència».
Encara que les imatges no sortiran a la llum fins al gener, la intèrpret deDe Roma amb amor,ha comentat en un comunicat que ha emès la casa de moda que se sent molt «afortunada» de formar part d'aquest projecte, vinculat a una firma internacional «orgullosa de les seves arrels espanyoles» i que reconeix haver «admirat» sempre.
El conegut activisme de la d'Alcobendas en contra de l'ús de pells contrasta amb les col·leccions que comercialitza la marca elaborades amb pell. No obstant, segons fonts de Loewe, aquest acord «demostra que hem aconseguit un equilibri en la nostra política de sostenibilitat i de respecte mitjançant el control acurat de les nostres pells i proveïdors amb qui treballem».
Notícies relacionadesLa intenció, diuen aquestes fonts, és establir una relació «forta» amb l'actriu per «entendre els seus gustos» i així triar la roba que «més bé li pugui convenir» per a cada ocasió.
L'actual campanya de l'empresa, que va fundarEnrique Loewe el 1846, la protagonitzen les actriusClara LagoiÁngela Molina, i els modelsAntonio Navas, Andrés Velencoso iBimba Bosé. L'anunci reprèn els valors tradicionals que caracteritzen la marca i s'allunya del polèmic vídeo protagonitzat per joves promeses, que mesos enrere va intentar rejovenir eltarget amb una campanya viral.
- Religió L’escàndol de les religioses intervingudes amenaça el ‘boom’ dels retirs secrets
- Fruites d’estiu ¿Què és més sa, la síndria o el meló? La ciència et dona la resposta
- Tribunals Una jutge d’Andorra reactiva la causa contra Rajoy per l’operació Catalunya
- Conflicte laboral La bandera groga oneja en l’inici de la vaga dels socorristes
- Pronòstic actualitzat L’onada de calor durarà més del previst: arrencarà diumenge i es prolongarà fins com a mínim dijous
- La pretemporada blanca El Madrid tornarà a la feina amb l’operació sortida bloquejada
- Plans per a un agost cultural pletòric
- La pretemporada blaugrana Flick manté afinat el Barça
- Dictamen històric Uribe, condemnat a 12 anys de presó domiciliària
- Escalada diplomàtica Trump envia dos submarins nuclears a prop de Rússia