EL FELÍ ÉS UN FENOMEN AL JAPÓ
El gat més famós del món fa cinc anys
Els vídeos de Maru tenen més de 89 milions de visites
L'animal té tres llibres editats i un DVD
El gatMaru ha fetcinc anys amb el títol honorífic de ser el gat més famós del món. La seva incursió a la xarxa va ser una autèntica revolució i els seus vídeos acumulen més de89 milions de visites al seu canal de YouTube.
Aquest felí, que va sobreviure al terratrèmol que va sacsejar el país nipó el 2011, és tota unacelebritat al Japó. Els seus vídeos a la xarxa han merescut el premiJapan en les edicions del 2008 i el 2009.
Maru, conegut com “el gat que no ha trobat mai una caixa on s'hagi pogut ficar” tétres llibres editats i un DVD.El primer llibre, Jo sóc Maru Jo sóc Maru arriba a costar 50$ (39,90 euros) i el segon, Jo sóc Maru II, es ven a la xarxa per 37,99$ (30,35 euros), mentre que la tercera edició és unàlbum fotogràfic a raó de 37,99$ (30,35). La producció audiovisual rep el mateix nom que el seu primer llibre i l'anuncia a través de la seva pàgina web.
- Canvis a l’octubre Així serà la nova 2 en català: una desconnexió amb Gemma Nierga, Oriol Nolis i Jordi Basté
- El bus X3, la nova línia exprés de TMB, dobla el nombre de viatgers
- FUTBOL Carles Pérez, exjugador del Barça, hospitalitzat després de ser mossegat per un gos als genitals
- Sisme Un terratrèmol de magnitud 8,8 a l’est de Rússia desencadena alertes de tsunami a diversos països del Pacífic
- Per revelar dades del nòvio d’Ayuso Una associació de fiscals demana al jutge Hurtado que suspengui de funcions el fiscal general quan li obri judici oral
- Programa Habitar B! El Govern resol els set primers concursos per aixecar nou promocions de lloguer assequible a Barcelona
- Una estatunidenca al·lucina amb la infància dels nens a Espanya
- FUTBOL Carles Pérez, exjugador del Barça, hospitalitzat després de ser mossegat per un gos als genitals
- Arxivada la denúncia Antifrau avala la compra de la Casa Orsola i descarta irregularitats
- UNA ALTRA PALANCA El Barça anuncia un acord amb el Congo per promoure "la cultura i la innovació esportiva" al país