Pis a la millor zona de la capital
María José Cantudo ven el seu superpís de Madrid
L'artista espanyola mostra en un vídeo la seva vivenda de 400 m2 i explica els motius de la venda

María José Cantudo encén una espelma a casa seva al carrer de Serrano, a Madrid. /
L'actriuMaría José Cantudo promociona el seu pis del carrer Serrano de Madrid a través d'un vídeo aidealista.com: “Aquí he tingut tota la felicitat del món. Aquesta és la meva casa. Aquesta és la meva vida. És una casa que m'ha portat tanta sort... Té tanta pau, té tanta tranquil·litat, té tanta bellesa, que jo aquí em sento feliç. Surto molt poc al carrer, perquè dic: '¿Jo què faig al carrer, tenint aquesta casa?'”, diu l'actriu i cantant.
En la presentació,María José Cantudo mostra la seva elegant vivenda dea la millor zona de Madrid. La visita recorre les nombroses dependències, com la sala menjador, el dormitori, el seu despatx, l'espectacular bany principal o la cuina. “Aquesta casa no és qüestió de diners. Algú em pot venir amb tots els milions del món, però si no m'agrada, no l'hi venc. Perquè aquesta casa és casa meva, és el meu somni”, defensaCantudo al vídeo.
El portal immobiliari líder a Espanya també ha ajudat altres famosos a vendre la seva casa, comSara Montiel,Carmen Martínez-BordiúiCristina Hoyos.
- Salut Com baixar el cortisol: els 10 hàbits bàsics que no pots oblidar
- Fórmula 1 Màxima assistència a la carrera d’F1 a Montmeló en l’últim «GP d’Espanya» a Barcelona
- Adeu al mite del professor nadiu
- Disturbis «El salvatgisme d’una minoria de bàrbars»: Dos morts i més de 500 detinguts a França durant les celebracions del PSG
- Reforma profunda El zoo de Barcelona projecta reduir espècies i ajuntar-les en àrees que recreïn els seus hàbitats
- Acte a l’Escola Industrial Catalunya es proposa ampliar els seus polígons industrials per atraure més inversió estrangera
- Relacions entre socis ERC reconeix avenços amb el PSC en finançament i Rodalies, però demana concrecions: «El temps corre»
- Violència de gènere Crim brutal a Sentmenat: «Discutien molt, ell era molt masclista i ella s’havia cansat de mantenir-lo»
- Cop a una banda que robava DNIs, es disfressava com les víctimes i els retirava diners del banc
- «LAMINE COBRA EL QUE MEREIX» Guardiola desitja que Flick duri «molts anys al Barça»