l'anunci va reunir Al born l'actor de 'porca misèria' amb la model Lena solà

Roger Coma brinda pel 2012 amb cacau

Cacaolat obre amb el seu espot televisiu a TV-3 l'any nou a Catalunya

Una escena de l’espot que protagonitzen l’actor Roger Coma i la model Lena Solà al Born Bar del Born.

Una escena de l’espot que protagonitzen l’actor Roger Coma i la model Lena Solà al Born Bar del Born.

1
Es llegeix en minuts
CARMEN MUÑOZ
BARCELONA

El primer anunci de l'any a TV-3 tindrà aroma de xocolata. Cacaolat donarà la benvinguda a l'any 2012 amb un espot protagonitzat per l'actorRoger Comai la modelLena Solà, una publicitat intimista i optimista després d'un any complicat en què la firma làctia catalana ha aconseguit sobreviure als Ruiz Mateos(els antics propietaris que van suspendre pagaments) després de ser adjudicada a l'aliança formada per la cervesera Damm, l'embotelladora Cobega i el fons d'inversió Victory Turnaround.

L'anunci gravat al Born Bar, un local del passeig del Born de Barcelona, té com a missatgeDes de sempre i per sempre. En l'espot s'intercalen imatges de la ciutat amb adorns nadalencs, entre les quals es distingeixen ubicacions tan assenyalades com el passeig de Gràcia i el Círculo Ecuestre, mentre es produeix una conversa entre l'actor i la model que gira al voltant dels bons desitjos per al nou any.

Comacomenta: «En aquestes dates acabes demanant moltes coses però al final, res». La sevapaternaire respon: «Aquesta nit milers de persones d'arreu del món han pensat els seus desitjos per a l'any que ve. Segurament, molta gent deu haver coincidit». I afegeix: «Segur que aquest no és un dels més importants, però saps què,Roger,que aquest desig s'acabarà complint, tanca els ulls». De fons se sent com el vapor escalfa una ampolla i quan l'intèrpret obre els ulls es troba un Cacaolat a la barra, simbolitzant que finalment l'emblemàtica companyia catalana ha pogut continuar la seva activitat.

Notícies relacionades

L'anunci acaba amb la parella caminant abraçada pel carrer mentre es llegeix la fraseDes de sempre i per sempre. L'espot està dissenyat per l'agència de publicitat Villar & Rosas i amb ell, segons fonts de Cacaolat, es vol agrair el suport que han tingut dels consumidors, que fins i tot van obrir una pàgina a Facebook de suport a l'empresa que compta amb 70.000 seguidors.

L'actorRoger Comaha destacat per la seva participació en sèries televisives comPorca misèria, Jet lag, El comisario iEl cor de la ciutat.També firma una sòlida carrera teatral.