'IDEES + TELETODO'
Consells per ser uns bons amfitrions per Nadal
El suplement inclou també una entrevista amb Adela Úcar, presentadora del programa '21 días', a Cuatro
El programa 'Supercasas' de La Sexta es passeja per mansions de famosos dissenyades per l'arquitecte Joaquín Torres
El protocol i les bones maneres a la taula estan a l'abast de qualsevol, segons Bárbara de Senillosa. La professora de protocol de programes com Operación Triunfo i Las joyas de la corona (Tele 5), aconsella com ser uns amfitrions de cinc estrelles als lectors del suplement Ideas + Teletodo d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA.
Aquesta setmana, la revista ofereix una escapada per Sort. La capital del Pallars Sobirà ofereix una extensa i intensa oferta turística de qualitat, principalment en aquests dies en què molts visitants s'acosten a la comarca per adquirir dècims de loteria de La Bruixa d'Or. A més, els viatgers poden aprofitar per conèixer el Museu de les Papallones de Catalunya i l'interessant i esgarrifós museu-presó El Camí de la Llibertat, així com la gastronomia de l'indret.
Pau Arenós, en la seva secció de Gastronomia, mostra la capacitat de reinventar-se, després de la crisi, del xef José Ruiz, del restaurant Aire. Gaspar Hernández en la seva secció Flexió i reflexió comenta la importància del carisma i l'oratòria, de saber parlar en públic, mentre que Txumari Alfaro assenyala a Espurnes de salut les propietats màgiques i medicinals del vesc. Per una altra part, Eva Roy explica an Més que sexe els trastorns originats per la hipersexualitat, com la nimfomania i la satiriasi o andromania.
A més, a l'espai de moda, les firmes de joieria i llenceria llancen col·leccions especials per a aquestes dates. La secció dedicada als més petits de la casa informa del retorn al Teatre Poliorama del Màgic Andreu, convertit en el pirata Mac Andrius.
En l'apartat de televisió, Ideas + Teletodo ofereix un reportatge sobre el programa Supercasas, de La Sexta, que proposa un passeig per les mansions on viuen els famosos. També publica una entrevista amb Adela Úcar, que relleva a Samanta Villar al capdavant del nou i sorprenent programa 21 días, a Cuatro, i a les digitals de pagament, inclou tots els detalls de l'estrena de la sèrie Boardwalk Empire, la primera incursió en televisió de Martin Scorsese.
Finalment, el suplement ofereix les programacions de les principals cadenes de televisió, sense oblidar les més vistes de la TDT, com Neox, Nova, La Siete, Clan TVE, Súper 3 i Disney Channel, entre altres canals.
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata
- Com evitar les trucades ‘spam’ Ni respondre ni bloquejar el número: això és el que has de fer per acabar amb les trucades ‘spam’ per sempre
- Pogacar triomfa en el Dauphiné davant Vingegaard
- Russell s’imposa en el caos de McLaren al Canadà
- La lliçó del compromès Leo Messi
- Un PSG insaciable esclafa l’Atlètic