RECUPERAR FORCES
La princesa Magdalena evita anar a un acte oficial després de la ruptura amb el seu nòvio
La filla dels reis de Suècia té previst reaparèixer en públic el 30 de maig

La princesa Magdalena de Suècia i el seu exnòvio, Jonas Bergström, al Berwald Hall d’Estocolm el 19 de novembre del 2009. /
La princesa Magdalena de Suècia ha excusat a última hora la seva assistència a un acte oficial als Estats Units perquè necessita descansar després de la ruptura fa dues setmanes del seu compromís de casament amb Jonas Bersgtröm, el seu nòvio durant vuit anys.
La filla menor dels reis Carles Gustau i Sílvia, que és als Estats Units des que es va fer oficial la ruptura, havia d'anar avui a la inauguració de la Setmana de Suècia a Seattle, però la Casa Reial l'ha substituït a última hora per la seva germana Victòria, que ha viatjat des de Suècia.
"Magdalena no es troba bé, l'extrema exposició a què ha estat sotmesa implica que hagi de recuperar forces. La princesa ha decidit retirar-se provisionalment de les aparicions públiques. Necessita temps per a ella i tranquil·litat", ha dit avui Nina Eldh, portaveu de la Casa Reial.
La princesa Magdalena era des del dia 24 a Nova York, treballant per a la Fundació Mundial de la Infància (WCF), l'ONG que dirigeix la seva mare.
El 30 de maig, pròxim acte oficial
La Casa Reial sueca no ha volgut confirmar quan tornarà a Suècia, però el pròxim acte oficial al seu país no és fins al 30 maig, amb motiu de les amonestacions de la seva germana Victòria i el promès d'aquesta, Daniel Westling, que es casaran el 19 de juny a Estocolm.
Notícies relacionadesLes històries sobre les escapades nocturnes de Bergström i la confessió d'una jove model noruega sobre un suposat idil·li amb el jove fa un any, van precipitar el final de la que fins fa a penes uns mesos semblava una parella perfecta.
Després de vuit anys de relació i d'haver anunciat el seu compromís de casament un any abans, Magdalena i Jonas van decidir de forma conjunta seguir "camins separats" després de "moltes consideracions", segons un comunicat oficial.
- Tribunals Una jutge d’Andorra reactiva la causa contra Rajoy per l’operació Catalunya
- Conflicte laboral La bandera groga oneja en l’inici de la vaga dels socorristes
- Religió L’escàndol de les religioses intervingudes amenaça el ‘boom’ dels retirs secrets
- Tribunals Multa milionària a Espanya per incomplir la normativa europea de conciliació familiar i laboral
- Fruites d’estiu ¿Què és més sa, la síndria o el meló? La ciència et dona la resposta
- La pretemporada blanca El Madrid tornarà a la feina amb l’operació sortida bloquejada
- Plans per a un agost cultural pletòric
- La pretemporada blaugrana Flick manté afinat el Barça
- Dictamen històric Uribe, condemnat a 12 anys de presó domiciliària
- Escalada diplomàtica Trump envia dos submarins nuclears a prop de Rússia