DIRECTE A LA CLÍNICA
El cantant d'Aerosmith està enganxat als analgèsics

El cantant dAerosmith està enganxat als analgèsics_MEDIA_1
El vocalista d’Aerosmith,Steve Tyler(foto), ha entrat en un centre de rehabilitació per la seva addicció als analgèsics, que pren des de fa una dècada per les lesions que ha patit en els concerts. Segons el seu doctor, necessitarà, a més, operacions als genolls i els peus. Últimament, el cantant i la resta del grup s’han distanciat i a l’estiu van cancel·lar diverses actuacions.
Temes:
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- ¿Ningú vol dimissions?
- Dijous 30 d'octubre a las 18:30h El Periódico et convida a participar en el nou #afterwork, L'Hospitalet 100 anys de ciutat
- Barcelona Andrea Tova, mexicana a Catalunya: “Em vaig equivocar de país. No sabia que parlaven català”
- REIVINDICACIONS L’intrusisme inquieta els anestesistes: «Hi ha metges no especialistes que estan realitzant sedacions i això comporta greus riscos»
- Premi Planeta Juan del Val, guanyador del premi Planeta 2025: «Hi ha massa escriptors educats, l’art ha de tenir cert afany de provocació»
- «El president de la pau» ¿És veritat que Trump ha parat 8 guerres? ‘Fact check’ sobre l’afirmació del president dels EUA