EL XEF OBRE AVUI PORTA GAIG A LA NOVA TERMINAL DEL PRAT
El restaurant de Gaig a l'aeroport s'enlaira

Carles Gaig, al nou restaurant de la terminal T-1 del Prat, ahir. /
Carles Gaigdesplega avui les ales a la nova terminal de l’aeroport del Prat amb un nou restaurant, Porta Gaig. El xef català, que té una estrella Michelin per l’establiment que porta el seu cognom als baixos de l’Hotel Cram de Barcelona, ha pilotat l’aterratge del flamant local a l’àrea de sortides, just abans dels controls de seguretat previs a l’embarcament, amb la brúixola que més bé l’ha guiat entre els fogons: la cuina tradicional catalana. En aquest cas, farà una petita excepció a l’oferir plats francesos, com lavichyssoise,i italians, com la pasta fresca (això sí, feta pel seu equip). També inclourà en la seva carta un «homenatge» a la zona del Prat, ja que ha escollit com a matèries primeres pollastre pota blava, carxofes i faves, entre altres.
El restaurant, dissenyat perRicardo Bofill, el mateix que ha creat la T-1, té tres zones: el restaurant, amb una vintena de taules; la barra ràpida, on se serviran mitges racions, i tres menjadors privats per a reunions de negocis.
Els preus del nou local, que tindrà a la cuinaIgnasi Colomer(que fa anys que col·labora ambGaig)i a la salaMarc Melet (que fins ara estava a Fonda Gaig), no són tan alts com es podria esperar d’un establiment amb la firma d’un xef prestigiat amb una estrella. La carta, amb plats del dia, no superarà els 40 euros amb beguda, mentre que la barra costarà entre 15 i 22 euros, també amb la beguda inclosa.
- La nova Casa Blanca Les protestes contra Trump s’estenen per tot els EUA
- La relació post-Brexit La UE, Espanya i el Regne Unit segellen un acord polític històric sobre Gibraltar
- Tempesta judicial i política Una gravació de Koldo vincula Santos Cerdán amb comissions
- Mesures per al curs vinent Educació restringirà encara més l’ús de mòbils i pantalles als centres
- Els judicis del procés L’Audiència de Barcelona amnistia 35 processats pels preparatius de l’1-O
- CAS KOLDO El missatge de Santos Cerdán a Koldo que apunta a una manipulació de les primàries de 2014: "Sense que et vegi ningú poses les dues paperetes"
- Cinc platges de la Costa Brava per gaudir abans de l'arribada de l'estiu
- PAU 2025 Dels vídeos de gatets a TikTok a la primera filòsofa en la selectivitat: així ha sigut l’examen de Filosofia a Catalunya
- EL PERIÓDICO ACCEDEIX A L’INFORME DE 490 PÀGINES Koldo a Ábalos: «Santos s’ha quedat amb diners, bitllets de cinc-cents que li donava el de Guipúscoa (Antxón)»
- Ciència El mapa més gran de l’univers ja és a la xarxa: una finestra inèdita a l’origen i evolució de les galàxies