FILM 'KNIGHT AND DAY'

Cameron Diaz i Tom Cruise protagonitzaran escenes romàntiques al centre de Sevilla

Un especialista fa avui un salt amb la moto en el rodatge a Sevilla del film ’Knight and day’.

Un especialista fa avui un salt amb la moto en el rodatge a Sevilla del film ’Knight and day’. / EFE / EDUARDO ABAD

1
Es llegeix en minuts

Derrapades, salts i maniobres vertiginoses posen el punt d'acció a la comèdia romàntica Knight and day, protagonitzada per Tom Cruise i Cameron Diaz, que avui ha convertit el centre històric de Sevilla en un plató de rodatge.

Dirigida per James Mangold, Knight and day --abans titulada Wichita-- és una comèdia romàntica d'acció en què el protagonista, un agent secret que encarna Tom Cruise, ensenya a la seva nòvia, Cameron Diaz, els llocs més bonics del món, entre els quals hi ha les ciutats andaluses de Cadis i Sevilla.

Diaz i Cruise ja van protagonitzar escenes romàntiques a la pel·lícula Vanilla Sky.

El rodatge, que ha començat a primera hora del matí a Sevilla, s'ha centrat en les parts d'acció de la pel·lícula, amb potents motocicletes i vehicles que han participat en les escenes que s'han desenvolupat al centre de la ciutat andalusa.

Carrers tallats

Molts dels carrers han estat tallats al trànsit, cosa que ha generat un cert malestar entre els ciutadans que, malgrat tot, s'hi arribaven amb l'esperança d'entreveure alguna de les estrelles del film. I això que Tom Cruise i Cameron Diaz són a la ciutat nord-americana de Boston rodant la major part de la cinta i no se'ls espera a Sevilla fins d'aquí a uns dies.

Però els sevillans que aquest matí es passejaven pel centre no podien amagar la seva curiositat i molts d'ells es van quedar recolzats a les tanques que delimitaven la zona de rodatge amb la il·lusió de poder contemplar alguna de les escenes.

El productor a Espanya del projecte, José Luis Escolar, ha indicat que "és una comèdia romàntica que intenta retratar coses boniques o visualment atractives, i per això rodam a Sevilla i a Cadis". Escolar ha avançat que una de les escenes que es rodaran a Sevilla serà una persecució en què Cruise esquiva els seus perseguidors gràcies al tramvia que recorre el centre de la ciutat.

Notícies relacionades

El tramvia estarà engalanat amb faldons i mantons de manila per recrear les festes, en què no faltaran a més a més dones vestides de flamenca i música típica de les celebracions primaverals sevillanes.

La pel·lícula es roda principalment a Boston, encara que també hi haurà escenes filmades a Hawaii i Salzburg (Àustria).