PROMOCIÓ EN SUPERLIMUSINA

L'estrena a BCN de 'Mamma mia!' atraurà gairebé 2.000 convidats

1
Es llegeix en minuts
FERRAN IMEDIO / BARCELONA

Mamma mia!", exclamava la gent que ahir passejava pel centre de Barcelona. Una limusina enorme, espectacular, de pel.lícula, un Hummer de 15 metres de longitud únic a Espanya, recorria la ciutat per promocionar el musicalMamma mia!amb dos dels seus actors. L'espectacle s'estrenarà amb tota mena de luxes demà al Barcelona Teatre Musical (BTM) amb la presència de desenes de personalitats, com els actorsEnric Majó, David Selvas, Alfred LucchettiiÀngel Llàcer,el futbolista del BarçaXavi Hernández,les extennistesArancha Sánchez VicarioiConchita Martínez,els periodistesAntoni BassasiMari Pau Huguet, la dissenyadora de modaPurificación García,elfollonerotelevisiuJordi Évole,elshowmani escriptorBoris Izaguirre...

Ni tan sols hi faltaràBenny Andersson,un dels quatre membres d'Abba, el grup que ha inspirat aquesta obra que ha triomfat a mig món, i que tan poques vegades es deixa veure en públic. Tots els convidats (seran 1.890, l'aforament complet del BTM) soparan en un dels pavellons de la Fira de Barcelona, preparat per a l'ocasió.

UN 'TOUR' DE DUES HORES I MITJA

Notícies relacionades

Ahir, "¡mamma mia!" va ser l'expressió que més es va sentir a la ciutat. La van cridar de viva veu els transeünts incrèduls davant el pas de la megalimusina, que va arrencar a les 11.30 del matí davant el BTM i va cobrir un extensíssimtourque va passar per llocs tan emblemàtics com el passeig de Gràcia, la plaça de Catalunya, els carrers de Pelai, Balmes i Aragó, la plaça d'Espanya, la Gran Via de les Corts Catalanes, la Via Laietana, el Port Olímpic... Dues hores i mitja després, va tornar a arribar al punt de partida.

Sota l'Hotel Arts i la Torre Mapfre, i més tard, a la plaça de Catalunya, dos dels actors d'aquest exitós musical (Mariona CastilloiJuan Vázquez, que a l'obra interpreten la jove parella que s'ha de casar) van posar davant els fotògrafs i els curiosos, que treien els mòbils per immortalitzar el record. Alguns despistats preguntaven pel casament (els acompanyaven dos figurants vestits per anar a l'altar), mentre que els més informats només volien saber l'horari i el preu de les representacions. Va ser la forma més original de promocionar-se. Gairebé no calia, ja que el musical ha venut més de 35.000 entrades.