COL.LABORADOR SATÀNIC
Marilyn Manson posarà el seu nom a una nova absenta
Mentre altres artistes opten per crear les seves pròpies marques de roba o perfum, l'inclassificable Marilyn Manson s'ha decantat per l'absenta, la beguda al.lucinògena que van posar de moda els surrealistes al segle XIX i que, avui dia, està prohibida en molts països.
El músic ha dissenyat l'etiqueta del licor, que es dirà Mansinthe, i l'ha decorat amb cadàvers d'homes enverinats després d'haver begut d'una copa. El director de l'empresa familiar suïssa amb la qual col.labora, Oliver Matter, va dir que ja se n'han produït 6.000 ampolles. Manson va afirmar a la revista Rolling Stone que el primer cop que va beure absenta va ser en una festa a Hollywood amb Johnny Depp.
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- 14. Fernández Borbalán i un CEO corporatiu lideraran el nou CTA remodelat al gust del Reial Madrid i els clubs
- Sèries 'Desaparegut', el fenomen que ha arribat al número 1 de Netflix: "Mai m’hauria imaginat que l’èuscar m’obriria camí com a actor"
- La UE debatrà de nou l’oficialitat del català el 18 de juliol
- Joan Carles I es reivindica amb unes memòries després de cinc anys d’‘autoexili’
- La consellera de Salut, en contra d’ampliar el Prat
- Els convocants afirmen que tres de cada quatre jutges i fiscals secunden l’aturada