DIVORCIATS DES DEL 2000
Bruce Willis assegura que encara estima Demi Moore
L'actor afirma que comparteix vacances amb la seva exdona i l'actual marit d'aquesta
Està "encantat" que Ashton Kutcher, el padrastre de les seves filles, sigui "un home fantàstic"
L'actor nord-americà Bruce Willis ha assegurat que estima la seva exdona Demi Moore i que ella l'estima a ell, i ha afirmat que Moore i el seu marit, l'actor Ashton Kutcher, i ell se'n van "tots junts de vacances". Així ho ha explicat Willis en declaracions a l'edició de juny de la revista nord-americanaVanity Fair, avançades per l'edició digital dePeople.
A la revista, Willis posa en companyia de Moore i Kutcher. "És difícil que la gent ho entengui, però anem de vacances junts", ha dit el protagonista deDuro de matar. Moore i Willis es van separar el 1998 i es van divorciar el 2000, després de 13 anys de matrimoni i tres filles en comú: Rumer, de 18 anys; Scout de 15, i Tallulah, de 13.
No hi ha idil·li amb Renée Zellweger
Notícies relacionades"Vam educar les nostres filles conjuntament, encara tenim aquest vincle", afirma l'actor, que explica: "Demi és la mare de les meves filles i Ashton, el padrastre de les meves filles". "Estic encantat que Ashton hagi resultat ser un noi fantàstic. Estimo Demi i jo sé que ella m'estima a mi", ha dit aVanity Fairl'actor, de 52 anys.
En l'entrevista, Willis també nega que mantingui un idil·li amb la seva companya de professió Renée Zellweger --tal com han publicat alguns diaris sensacionalistes nord-americans- i ha afirmat que no el molesta excessivament el seguiment de la seva vida privada que fan els mitjans. "Ja no escriuen gaire sobre homes de la meva edat, excepte si fan alguna cosa dolenta", ha dit Willis.
- L’incendi de Paüls marca el pitjor inici d’estiu des del 2010
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?
- Cas Koldo El jutge investiga contractes «manipulats» de Pardo de Vera després que l’UCO trobés a casa seva documents sobre el ‘pelotazo’ de les mascaretes