POSPOSADA LA GIRA PER FRANÇA
Luz Casal és operada d'urgència d'un càncer de mama en una clínica madrilenya
La cantant i compositora gallega Luz Casal ha hagut de ser intervinguda recentment, i amb caràcter d'urgència, d'un càncer de mama, segons ha informat avui en un comunicat la promotora de concerts Limac Producciones.
Aquesta situació obliga la cantant, intervinguda a la Clínica Rúber Internacional de Madrid, a posposar la seva imminent gira francesa, que havia de començar l'1 de febrer, així com els concerts que tenia previst fer a Suïssa, Holanda, Portugal i una sèrie d'actuacions a Espanya inicialment programades per al primer semestre d'aquest any.
Segons el comunicat, Luz Casal "es mostra amb forces per enfrontar-se a aquest revés i ha manifestat tenir unes ganes 'boges' de tornar als escenaris".
12 actuacions a França
El mes d'octubre passat la cantant va acabar una sèrie de cinc concerts al teatre La Cigale de París, amb què va captivar el públic amb un repertori intimista i nombroses referències a la capital francesa. La cantant, la primera artista pop espanyola que omple aquesta sala cinc dies seguits, tenia previst dotze actuacions a França durant els pròxims dos mesos.
Notícies relacionadesLa gallega, de 48 anys, es va consagrar com una de les millors cantants de rock a Espanya, després del llançament deLuz V(1989), el seu cinquè disc. Un any més tard va publicarA contraluz,un àlbum en què hi ha inclosos els dos temes que va interpretar a la pel·lículaTacones lejanosde Pedro Almodóvar.
L'octubre del 2004, va publicar el seu últim treball fins al moment,Sencilla alegría,el desè de la seva carrera.
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- ¿Ningú vol dimissions?
- Dijous 30 d'octubre a las 18:30h El Periódico et convida a participar en el nou #afterwork, L'Hospitalet 100 anys de ciutat
- Barcelona Andrea Tova, mexicana a Catalunya: “Em vaig equivocar de país. No sabia que parlaven català”
- REIVINDICACIONS L’intrusisme inquieta els anestesistes: «Hi ha metges no especialistes que estan realitzant sedacions i això comporta greus riscos»
- Premi Planeta Juan del Val, guanyador del premi Planeta 2025: «Hi ha massa escriptors educats, l’art ha de tenir cert afany de provocació»
- «El president de la pau» ¿És veritat que Trump ha parat 8 guerres? ‘Fact check’ sobre l’afirmació del president dels EUA