EXPANSIÓ D'ULTRAMAR
El gegant nupcial català Pronovias obre a Londres
A l'hora de fundar una casa sembla que és més correcte políticament escatimar a moblar el pis que en el vestit de núvia. Així, no és estrany que el sector nupcial continuï sent el que més alegries dóna a la moda espanyola. Una prova d'aquesta bonança la va donar ahir el gegant català Pronovias, que va obrir el seu primer establiment a Londres.
A l'acte d'inauguració hi va assistir el dissenyador de la casa Manuel Mota (a la foto, davant la botiga, amb dues models). Els responsables de la firma van assegurar que abans de la inauguració ja han concertat més de 1.000 cites amb clientes de la societat britànica. Entre elles, latopHana Soukupova,que es casarà d'aquí a 15 dies amb un vestit de la firma.
- L’incendi de Paüls marca el pitjor inici d’estiu des del 2010
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?
- Cas Koldo El jutge investiga contractes «manipulats» de Pardo de Vera després que l’UCO trobés a casa seva documents sobre el ‘pelotazo’ de les mascaretes
- Compareixença al Congrés Sánchez es presenta com un «polític net», rebutja llançar la tovallola i ofereix als socis l’«impuls més gran contra la corrupció»
- El rugit del foc que arrasa "el territori que estimes"
- El president del Sabadell descarta recolzar l’opa del BBVA
- L’Ecofin relaxa les regles fiscals per augmentar la despesa en defensa
- L’Audiència obre diligències a Netanyahu per l’assalt al vaixell de la flotilla de Gaza