Transport
Avanza i l’AMB es comprometen a millorar el servei d’autobús interurbà del Baix Llobregat
Es posarà en marxa un pla de xoc de neteja i s’ampliarà la flota amb 16 vehicles
L’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i l’empresa de transports Avanza s’han compromès a millorar el servei d’autobús interurbà de Gavà, Viladecans, Sant Boi i Castelldefels.
Segons ha fet públic l’Ajuntament de Gavà, es desplegaran «immediatament» diverses mesures per resoldre lesdeficiències denunciades en els últims mesos.
L’acord preveu posar en marxa un pla de xoc de neteja i manteniment durant el mes d’agost, aprofitant que descendeix la demanda del servei.
Ampliació de la flota
Alhora, de cara a setembre existeix el compromís de comprar o llogar fins a 16 vehicles per ampliar la flota actual, i s’estudiarà la incorporació de 30 autobusos més.
L’Ajuntament de Gavà ha celebrat els acords i ha avisat que es mantindrà atent perquè es compleixin.
Llegeix totes les notícies de Gavà a EL PERIÓDICO Gavà
- Indústries estratègiques Seat obre les portes al Govern per treballar junts en matèria de defensa
- Adquisició El gegant suís Givaudan compra la majoria d’Eurofragance
- Marca històrica de les dues rodes Un incendi devora la icònica planta de Montesa-Honda a Santa Perpètua
- Turisme Hotelers i agències exigeixen derogar el registre de viatgers
- Dades macroeconòmiques El PIB de l’eurozona va caure un 0,2% en el primer trimestre arrossegat per Irlanda
