17 de juny

Gavà serà la seu de la Jornada Biblioteques UNESCO 2022

  • L’objectiu d’aquestes jornades és oferir al col·lectiu bibliotecari un espai de reflexió sobre la incorporació dels objectius de desenvolupament sostenible

biblio

biblio

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

La biblioteca Josep Soler Vidal i l’Espai Maragall de Gavà (Baix Llobregat) acolliran la Jornada Biblioteques UNESCO 2022, que aquest any porta per lema ‘Localitzant els ODS’. La trobada, organitzada pel Grup de Biblioteques Catalanes Associades a la UNESCO, té el recolzament de l’Ajuntament de Gavà, de la Diputació de Barcelona i de la Federació Catalana d’Associacions i Clubs UNESCO.

L’objectiu d’aquestes jornades és oferir al col·lectiu bibliotecari un espai de reflexió sobre la incorporació dels objectius de desenvolupament sostenible en les seves dinàmiques professionals, combinant un blog de debat especialitzat amb tallers i activitats participatives.

Notícies relacionades

Les biblioteques de Gavà formen part, des del 2008, del Grup de Biblioteques Catalanes Associades a la UNESCO, un grup que treballa per amplificar la funció social, educativa i integradora de les biblioteques, desenvolupant projectes d’innovació bibliotecària que donin resposta a la creixent diversitat cultural dels nostres municipis i els reptes globals del planeta.

Més notícies de Gavà a l’edició local d’EL PERIÓDICO

Temes:

Gavà