ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA

Gavà reforça l'atenció ciutadana amb un nou suport virtual i telefònic per «agilitar» els tràmits

Sota el nom d'OAC 360, el servei pretén reforçar l'atenció telefònica i telemàtica, per evitar cues i oferir un sistema més «ràpid i senzill»

L'alcaldessa de la ciutat, Raquel Sánchez, afirma que aquesta iniciativa suposa «un pas més» cap a la necessària administració electrònica

zentauroepp54950773 soc gav200916081744

zentauroepp54950773 soc gav200916081744

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

L’Ajuntament de Gavà ha posat en funcionament un nou servei per agilitar els tràmits de la ciutadania amb l’administració local. Sota el nom d’OAC 360 es pretén reforçar l’atenció telefònica i telemàtica, per evitar cues i donar un servei més «ràpid i senzill».

Un equip de tècnics estaran darrere d’aquest nou servei per a la realització de tràmits i gestions, com la instal·lació i l’ús del certificat digital, la presentació d’instàncies, l’ús de la carpeta ciutadana o resoldre alguna incidència.

El servei donarà atenció de dilluns a divendres i de 8h a 20h, mitjançant el telèfon (930267225), la pàgina web o el correu electrònic.

Un pas cap a l’administració electrònica

L’alcaldessa de Gavà, Raquel Sánchez (PSC), explica que aquest nou sistema suposa «un pas més» cap a l’administració electrònica. A més, s’ofereix «una atenció més ràpida i eficaç», així com «atès l’actual context de pandèmia» sembla més «adequat» promoure l’atenció no presencial, afirmava la regidora socialista en declaracions als mitjans de comunicació.

Sánchez també ha volgut enviar un missatge a través de les seves xarxes socials per adreçar-se als ciutadans i presentar aquesta nova iniciativa.

Notícies relacionades

El nou servei ve acompanyat d’una nova campanya publicitària, ‘L’Ajuntament on tu vulguis, quan tu vulguis’, per donar a conèixer aquest servei entre la població, així com un cartell al vestíbul del consistori.

Més notícies de Gavà a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA