La varietat més gastronòmica de Torrons Vicens
Albert Adrià i José Andrés porten el torró a un altre nivell
Els dos xefs, junt amb el mestre torroner Àngel Velasco, han ideat Cherry Times, una varietat icònica que fusiona tradició i innovació
Està elaborat a partir d’una ganache de cireres amb praliné de nous pacanes, cruixent d’arròs i toffee de Ras el Hanout

Si l’objectiu és superar-se cada any, Torrons Vicens ho ha tornat a aconseguir amb el torró Cherry Times, creat mà a mà pels xefs Albert Adrià i José Andrés, sota l’atenta mirada del mestre torroner Àngel Velasco. Una varietat icònica que fusiona tradició i innovació i que se suma a les varietats llançades per la firma d’Agramunt (Lleida) en els últims anys, carregades de sabors originals i textures suggerents. En aquesta ocasió es tracta, sens dubte, del seu torró més gastronòmic.
Cherry Times culmina així un minuciós treball d’investigació portat a terme per Andrés i Adrià, amb l’objectiu de transformar el torró en art. Està elaborat a partir d’una ganache de cireres amb praliné de nous pacanes, cruixent d’arròs i toffee de Ras el Hanout. Una paleta de sabors combinats amb mestria amb un resultat espectacular.
A més, una part dels beneficis de la venda d’aquest torró es destina a recaptar fons per al Sant Joan de Déu Pediatric Cancer Center Barcelona.
Altres novetats creatives
Entre les altres novetats elaborades de manera artesanal pel mestre torroner de Torrons Vicens, Àngel Velasco, es troba el nou torró de textures de llimona, farcit de praliné i caramel de llimona amb cobertura de xocolata blanca. Per als amants del contrast de sabors presenta un equilibri perfecte entre dolç i àcid que culmina en una espectacular combinació d’embolcallants sabors i textures.
També sorprèn el nou torró de polvoró elaborat amb praliné d’ametlla amb un toc de canyella i cobertura de xocolata de caramel és una versió innovadora d’aquest dolç de tradició artesana i familiar. Destaca el seu acabat empolsegat amb sucre glacé afegint-se al ventall de noves varietats d’aquest Nadal 2021.
Finalment hi ha el torró amb farcit de gianduja de vainilla Bourbon de Madagascar i macadàmia amb cobertura de xocolata amb llet i decorat amb una cruixent capa de macadàmia caramel·litzada. Una meravella per als sentits.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos