EL CAS CONTINUA
Simeone: «¿Griezmann? Soc un home de club»
Juga l’Atlètic aquest dissabte a Anoeta (18.30) davant la Reial Societat. I tot apunta que Antoine Griezmann tornarà a ser suplent perquè el club blanc-i-vermell intenta no abonar al Barça els 40 milions d’euros fixats per al final d’aquesta temporada. Per evitar-ho ha de jugar menys de 45 minuts o més del 50% en els partits en què estigui disponible.
«Em coneixen des de fa deu d’entrenador. Jo soc home de club i ho seré sempre», va argumentar Simeone, el tècnic argentí, al ser preguntat sobre els seus plans amb el davanter francès. No ha sigut titular en cap de les tres primeres jornades. A Anoeta sembla que serà tres quarts del mateix.
Va jugar Griezmann 29 minuts davant el Getafe i va marcar un gol en el triomf del debut de lliga (0-3). Va jugar 29 minuts més en la derrota contra el Vila-real (0-2). Va jugar 27 minuts en el xoc contra el València i va marcar el decisiu gol del triomf a Mestalla (0-1). «Cal intentar fer-los entendre que jugar bé 30 minuts és més important que 60 malament», ha indicat l’entrenador de l’Atlètic, insistint sempre en la seva condició d’«home de club».
«Plantilla equilibrada»
Notícies relacionadesAssumeix Simeone que «tots volen jugar més, però els tècnics busquen situacions que afavoreixin l’equip», posant el focus en la dificultat que ha trobat l’Atlètic en aquest inici de temporada: Getafe, Vila-real, València i ara Reial Societat. «La Lliga és molt competida i tots els equips juguen millor».
I se sent el tècnic satisfet amb la plantilla que ha reunit al final del mercat. «És una plantilla equilibrada, amb bons recanvis i l’important és que poden competir entre ells sanament. Estic molt content amb el grup que va quedar per competir».
- Emergència sanitària El Govern ajorna el cos a cos amb el PP per la gestió de l’hantavirus fins a tancar l’operatiu per contenir l’alarma social
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio La família del Barça campió
- Operatiu d’evacuació El Govern preveu la sortida del creuer amb hantavirus de les Canàries aquest dilluns a les 19.00 hores «o fins i tot abans»
- Tribunals La fiscalia demana cinc anys de presó per a una infermera de Sevilla per consultar 80 vegades l’historial clínic de l’exdona del seu marit
- Salut Confirmat per la Fundació Espanyola del Cor: hi ha aliments el consum dels quals cal limitar perquè poden repercutir negativament en la salut cardiovascular
