SORTEIG DE COPA
Llagostera-Espanyol en una primera ronda amb nou equips catalans
El Terrassa rebrà la visita del València en aquesta primera eliminatòria a partit únic

lmendiola55873946 14 11 2020 espanyol y fuenlabrada empatan a un gol en el est201116170353 /
El Llagostera-Espanyol serà el primer duel català de la Copa del Rei 2020-21 en una edició que arrencarà amb la presència de nou equips de Catalunya (Espanyol, Girona, Sabadell, l’Hospitalet, Llagostera, Lleida, Cornellà, Terrassa i Olot) en les eliminatòries de primera ronda, que se celebraran el pròxim 16 de desembre a partit únic a l’estadi del club que tingui menor categoria.
El sorteig es va celebrar aquest dilluns al migdia a l’Estadi de La Cartuja a Sevilla, amb la presència de 112 boles dels 116 clubs que disputen aquesta edició. Tan sols van faltar en aquesta ronda inicial les del Reial Madrid, Barcelona, Athletic i Reial Societat, els quatre equips que disputaran la Supercopa d’Espanya.
Així doncs, l’Espanyol, a Segona Divisió, visitarà el Municipal de Llagostera per batre’s contra un conjunt de la Segona B que ha accedit al sorteig gràcies a la seva condició de semifinalista de la Copa Federació, una competició que emula l’esperit de la Copa del Rei però que només disputen clubs de Segona B i Tercera.
Premi al Terrassa
Els altres dos equips catalans de Segona, el Girona i el Sabadell, s’enfrontaran, respectivament, davant la Gimnástica Segoviana i l’Eivissa, mentre que el Terrassa, a Tercera Divisió, està de celebració perquè rebrà la visita del València, un històric de Primera que en aquesta temporada es troba en hores baixes.
L’Hospitalet també jugarà a casa contra l’Almeria i els tres equips catalans restants ho faran a domicili. El Lleida es veurà les cares contra el Marbella, el Cornellà davant el Marino, un conjunt de la localitat asturiana de Lucano, i l’Olot viatjarà a Sa Pobla, a Mallorca, per disputar el seu partit contra el Poblense.
Aquests són tots els aparellaments de la primera ronda
- A Ceuta Mor Abdou Ngom, icona de la crisi migratòria per l’abraçada viral a una voluntària de la Creu Roja
- Comerç BCN descarta comprar El Centre de la Vila i deixa pendent el seu futur
- Incivisme Un prostíbul en un pis del carrer d’Aragó causa enuig al Clot
- Dret de rectificació del FC Barcelona
- patrimoni La icònica xarcuteria Puig de Sant Andreu continuarà despatxant
- HEREDITÀRIA Insomni familiar fatal, la malaltia que treu el son i ha matat 35 persones d’una mateixa família a Jaén
- Concentració Feijóo crida a manifestar-se avui a Madrid "per la democràcia"
- Protesta de jutges i fiscals ‘Las mil y una togas’ es planten 10 minuts
- Les Forces Armades celebren el seu dia a Tenerife
- Apunts polítics de la setmana Ayuso i Feijóo, de campanya (per separat)